English

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

جامعه کارگری همواره هوشیار بوده و با صبر توطئه های دشمنان را خنثی می کند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای ایجاد وقفه اختلال تولید در محیط‌های کارگری گفت: جامعه کارگری ما با بصیرت و هوشیاری ، همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

جامعه کارگری همواره هوشیار بوده و با صبر توطئه های دشمنان را خنثی می کند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در جمع نمازگزاران بندرعباسی، با اشاره به ۱۱ اردیبهشت و روز جهانی کار و کارگر افزود: ایجاد امنیت شغلی، پوشش بیمه‌های درمانی و خدمات اجتماعی، دست مزدهای عادلانه، مهارت افزایی و افزایش ایمنی در کار از مهمترین نیازهای جامعه‌ی کارگری در کشور است.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به جایگاه والای کارگر در گفتمان اسلامی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم عنوان کرد: نخستین آموزگار انسانیت در جامعه اسلامی حضرت محمد (ص) بودند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره لزوم الگو گرفتن همه مردم جامعه به ویژه معلمان از اندیشه‌های شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: مبارزه با تحجر و تفکر التقاطی از مهمترین ویژگی‌های شهید مطهری بود.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره برخی از مشکلات و دغدغه‌های معلمان از مسئولان کشور خواست که برای حل این مشکلات تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به افزایش دمای هوا در هرمزگان از همه مردم خواست با صرفه جویی در مصرف برق، مسئولان کشور را مدیریت تولید برق و جلوگیری از قطعی برق یاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه