English

امام جمعه بندرعباس مطرح کرد:

بصیرت؛ تنها راه برون رفت از فتنه

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده گفت: باید در هنگام فتنه علم و بصیرت داشت و با دیدن پشت صحنه‌ها و پشت پرده‌ها در کنار حق ماند، تقوا دیگر مسئله ای است که انسان را می‌تواند در هنگام فتنه یاری کند چرا که تقوا نور است و راه را بر آدم مومن روشن می‌کند.

بصیرت؛ تنها راه برون رفت از فتنه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: 9 دی روز مجد و عظمت ملت و روز حماسه بزرگ مردم ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه وجود فتنه برای ممانعت از پیشرفت نظام اسلامی از سوی دشمنان امری معمول است افزود: اگر در برابر نظام اسلامی ما فتنه وجود نداشته باشد باید تعجب کرد، دشمنان همواره می‌خواهند مانع پیشرفت کشور شوند و به همین سبب انواع فتنه‌ها را از آغاز انقلاب تاکنون شروع کردند اما مهم این است که ملت ایران از فتنه‌ها پله‌ای بسازد و راه خود را رو به جلو در جهت پیشرفت ادامه دهد.

امام جمعه بندرعباس گفت: در اسلام برای فائق آمدن بر فتنه‌ها راهکار وجود دارد، اولین وظیفه در زمان فتنه گمراه کننده گناه بردن به خداوند و سپس تبیین و بصیرت است، بصیرت اسلحه و سلاحی است که می‌تواند ملت را در برابر فتنه‌ها حفظ کند.

وی تصریح کرد: باید در هنگام فتنه علم و بصیرت داشت و با دیدن پشت صحنه‌ها و پشت پرده‌ها در کنار حق ماند، تقوا دیگر مسئله ای است که انسان را می‌تواند در هنگام فتنه یاری کند چرا که تقوا نور است و راه را بر آدم مومن روشن می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: امروز روز حماسه 9 دی است، ملت با کمک خداوند، در پناه تقوا و با بصیرت توانست دسیسه دشمن را در فتنه سال 88 خنثی کند و امروز در جریان اغتشاشات اخیر دسیسه بزرگ دشمن با بصیرت و آگاهی انقلابی در نطفه خفه و دشمن مایوس و ناامید شد.

وی افزود: دشمنان برای فتنه اخیر سالیان زیادی برنامه ریزی کردند و گروهک‌هایی را آموزش دادند اما با بصیرت، درایت و آگاهی مردم انقلابی این توطئه دشمن ناکام ماند و راه به جایی نبرد.

عبادی زاده با اشاره به ایام شهادت شهید سلیمانی گفت: این مرد بزرگ که حق بزرگی بر گردن ملت دارد، از زمانی که پوتین جهاد را در زمان جنگ پوشید تا زمانی که جان خود را تقدیم کرد همواره مدافع اسلام و انقلاب بود.

وی ادامه دارد: امروزه نااهلان و نابخردان به جنگ مقدسات و ارزش‌های الهی آمده‌اند و وظیفه داریم بنا به سفارش حاج قاسم باید آرامش ایمانی و آرامش قلبی را با یاد خدا به دست آوریم و در برابر فتنه و بحران جامعه را حفظ کنیم و از سوی دیگر نیز باید مدافع ولایت و رهبر معظم انقلاب باشیم. 

امام جمعه بندرعباس گفت: شهید سلیمانی به ما تذکر داد که گرفتار ملی‌گرایی کاذب نشویم و اعلام کرد مراقب باشید گرفتار این مارهای خوش خط و خال و جریاناتی که به نام ملت و ملی گرایی شعار می‌دهند نشوید چرا که این افراد در زمان جنگ و فتنه‌ها علیه ملت حضور نداشتند و دلسوز ملت نیستند. 

وی تصریح کرد: برادران و خواهران انقلابی مراقب باشند هر کجا دشمن نقطه‌گذاری کرده مثلا در حال حاضر دانشگاه‌، نسل جوان و دختران را نشانه گذاری کرده نباید این آدم‌هایی که دشمن به آنان طمع کرده را از خود دور کنیم و آنها را به سمت دشمن هل ندهیم، نباید اسیر دام دشمن شویم این افراد، دختران و پسران و فرزندان ما هستند باید مراقب آنها باشیم. 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اگر از برخی جوانان غافل یا جاهل نامهربانی، جسارت و یا توهین می‌بینیم به دلیل این است که دشمن تصویر ذهنی این جوانان را تحت تاثیر قرار داده، نباید با این جوانان برخورد کنیم باید این تصویر ذهنی که آنان از انقلاب و مسئولان دارند را تغییر دهیم باید جهاد تبیین کرد و این جوانان را آگاه کنیم و آنان را به دامان انقلاب و اسلام برگردانیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه