English

امام جمعه قم:

برخورد پلیس با دختران پدرانه است

امام جمعه قم با بیان اینکه خط مقدم مقابله با بدحجابی بخش‌های فرهنگی کشور هستند، گفت: پلیس آخر خط مقابله با معضلات فرهنگی از جمله بد حجابی است ولی آخر خط بودن رسالت فرهنگی و پدرانه پلیس را کم نمی کند.

برخورد پلیس با دختران پدرانه است

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور که پیش از ظهر امروز در سالن محراب آستان حضرت فاطمه معصومه(س) انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: برخورد پلیس با تخلفات در جمهوری اسلامی نگاهی جدید و خارج از حیطه متعارف در بین نیروهای انتظامی در جهان است.

وی با بیان اینکه رویکرد پلیس جمهوری اسلامی ایران اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است، گفت: پلیس همانطور که با دختر خود در خانه صحبت می کند در برخورد با دختران دیگران هم پدرانه برخورد می‌کند.

تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم با بیان اینکه باید ببینیم دشمن در چه فکری است و ما چه رسالت هایی در مقابل دشمن داریم، افزود: صحبت کوتاه پدرانه پلیس با دختران تأثیر فراوانی بر روی آنها دارد و یک پیام بین المللی هم دارد که پلیس ما برخلاف پلیس دیگر کشورها با مردم خود مهربانانه برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه خط مقدم مقابله با بدحجابی بخش‌های فرهنگی کشور هستند، گفت: پلیس آخر خط مقابله با معضلات فرهنگی از جمله بد حجابی است ولی آخر خط بودن رسالت فرهنگی و پدرانه پلیس را کم نمی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه