English

عوامل تیراندازی در فشم دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو شرور که با استفاده از سلاح شکاری دو شهروند را مصدوم کرده بودند، خبر داد.

عوامل تیراندازی در فشم دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمد گودرزی در این‌باره گفت: بامداد روز گذشته خبری مبنی بر وقوع درگیری هشت نفره در محدوده فشم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که به دنبال آن تیمی از ماموران در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.  

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که در جریان این درگیری هشت دستگاه خودروی سواری تخریب شده و دو نفر نیز به وسیله اسلحه شکاری مصدوم شده‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه عاملان این نزاع از محل متواری شده بودند، گفت:  اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری این افراد که با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، در دستورکار ماموران قرار گرفت و سرانجام نیز تیم عملیات کلانتری فشم با اقدامات فنی و پلیسی هویت افراد را مورد شناسایی قرار داد.  

گودرزی با اشاره به انجام هماهنگی‌های قضایی برای اجرای عملیات دستگیری این افراد گفت:‌ ماموران در عملیاتی دو نفر از عاملان اصلی این درگیری را که در این محله اقدام به ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم دستگیر شده، اظهارکرد:‌این متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودرو ها اعتراف کردند.

 گودرزی با بیان اینکه این متهمان در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و پرونده و متهمان به مرجع قضائی ارجاع شد، گفت: اقدامات پلیس برای دستگیری سایر مرتبطین به پرونده و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی