English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

۲ هزار و ۱۶۳ میلیارد ریال برای ارتقای ایمنی راه‌های استان مرکزی هزینه شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۲ هزار و ۱۶۳ میلیارد ریال اعتبار سال گذشته برای ارتقای ایمنی راه‌های این استان هزینه شد.

۲ هزار و ۱۶۳ میلیارد ریال برای ارتقای ایمنی راه‌های استان مرکزی هزینه شد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مهرداد جهانی روز پنجشنبه به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل افزود: در راستای ارتقای کیفیت و افزایش سطح ایمنی جاده‌های استان مرکزی، این منابع مالی سال گذشته در ۲ بخش ایمن سازی فیزیکی راه‌ها و افزایش فرهنگ ایمنی و ترافیک جذب و هزینه شد.

وی ادامه داد: حدود ۶۲۰ میلیارد ریال نیز در این مدت برای نگهداری، تعمیر ماشین آلات و خرید تجهیزات راهداری هزینه شده که به صورت امانی برای کاربران جاده‌ای ارائه شده‌ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۱۲۰ میلیارد ریال این اعتبارات برای خرید روغن، لاستیک و قطعات جانبی، ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی اساسی چهار دستگاه ماشین‌آلات راهداری، ۴۰ میلیارد ریال برای به روز رسانی ماشین‌آلات و خرید تجهیزات زمستانی، ۳۲۰ میلیارد ریال برای خرید سه دستگاه ماشین‌آلات جدید و حدود ۹۰ میلیارد ریال برای تعمیرات از اعتبارات ملی هزینه شده‌ است.

جهانی میانگین اعتبار تخصیص یافته به ازای نگهداری هر یک از ماشین‌آلات راهداری را حدود ۷۰۰ میلیون ریال در طول سال عنوان کرد و افزود: ۵۰ درصد این منابع مالی سال گذشته برای سوخت و روغن هزینه شده‌ است.

وی برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای دانش آموزان مدارس حاشیه جاده‌های استان مرکزی به خصوص مناطق کم برخوردار، اهدای بسته‌های ایمنی، برگزاری دوره‌های آموزشی برای راکبین موتورسیکلت در روستاهای استان و اهدای کلاه ایمنی رایگان برای توسعه فرهنگ استفاده از آن را از جمله فعالیت‌های فرهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت روز ایمنی حمل و نقل زنگ ایمنی در مدارس منتخب حاشیه راه‌های استان به صدا در آمد و ۵۰۰ بسته فرهنگی به دانش آموزان اهدا شد.

جهانی گفت: همچنین در همین راستا با برگزاری دوره آموزشی برای راکبین موتورسیکلت در روستاهای شهرستان خمین ۲۰۰ عدد کلاه ایمنی به صورت رایگان به دارندگان گواهینامه موتورسیکلت اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه