English

رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری مازندران اعلام کرد؛

خط ‌کشی ۱۵۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده ای در مسیرهای پُر تردد درطول یک ماه گذشته ۱۵۰ کیلومتر از جاده‌های مختلف ارتباطی استان خط‌کشی شده است.

خط ‌کشی 150 کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن یمینی اظهار داشت: خط کشی راهها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می شود، به طور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می کند.

وی ادامه داد: یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود.

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران افزود: این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راهها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راههای ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می دهند.

وی گفت: در یک ماه گذشته اجرای عملیات خط کشی در محورهای هراز، آمل-چمستان، کمربندی شمالی آمل، مرزن آباد-چالوس، گلوگاه –بهشهر، هزار جریب نکا، جویبار و رامسر صورت پذیرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه