English

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر خمینی شهر در گفتگو با خبرگزاری موج:

بخش خصوصی در شهرستان خمینی شهر برای توسعه ورزش چوگان پای کار است

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر خمینی شهر بیان کرد: خوشبختانه بخش خصوصی در شهرستان خمینی شهر برای توسعه ورزش چوگان پای کار است و این امر با برگزاری مسابقاتی که هر ماه برگزار می شود هویدا است .

 بخش خصوصی در شهرستان خمینی شهر برای توسعه ورزش چوگان پای کار است

زهرا حاج هاشمی در آیین برگزاری مسابقات استانی چوگان که همزمان با هفته نکوداشت اصفهان در میدان تاریخی نقش جهان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان  با اشاره به اینکه شهرستان خمینی شهر به جهت موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد می تواند در رشته چوگان اثر گذار باشد، گفت: خمینی شهر ۷ هزار سوار کار دارد که بیشتر اسب ها داری نژاد های عالی هستند و می توانند در پیشرفت رشته چوگان تاثیر گذار باشند .

وی با اشاره به اینکه در حدود یکسال است که زمین اختصاصی چوگان از سوی شورای شهر و شهرداری  برای ورزشکاران این رشته  آماده شده است گفت:در حال آماده سازی زمین چوگان ۲ در این شهرستان هستیم که کاملا استاندارد است اما در حال آماده سازی آن هستیم .

این مقام مسئول با بیان اینکه هنوز قسمت رختکن و برخی از امکانات در این زمین چوگان فراهم نشده است و این طرح نیمه تمام است ، تاکید کرد:اگر این طرح  به مرحله پایانی برسد زمینی استاندارد با تمامی آیتم ها خواهد بود که نظیر آن در استان اصفهان وجود ندارد .

حاج هاشمی اظهار کرد: شهرستان خمینی‌‌ شهر دارای دو تیم چوگان است که یکی مربوط به هیات چوگان و دیگری مربوط به سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری خمینی شهر است .

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر خمینی شهر با اشاره به اینکه یک تیم از بانوان این شهریتان نیز در زمینه چوگان فعالیت دارند، گفت:سال قبل تیم خمینی شهر در مسابقات چوگان که در میدان نقش جهان برگزار شد رتبه اول را کسب کرد و این به سبب حضور اسب های اصیل و مهارت بازیکنان این شهرستان است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه