English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

رسانه ها و خبرنگاران محور اصلی تحقق جهاد تبیین هستند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: رسانه ها و خبرنگاران محور اصلی تحقق جهاد تبیین هستند.

رسانه ها و خبرنگاران محور اصلی تحقق جهاد تبیین هستند
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هشتمین جشنواره استانی مطبوعات و رسانه های خلیج فارس با حضور فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیأت داوران و اهالی رسانه، مطبوعات و خبرنگاران چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه 1402 ساعت 20 در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد.

اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک عید سعید فطر به مهمانان، شرکت کنندگان در جشنواره، اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در سالن، ضمن اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره استانی مطبوعات و رسانه های خلیج فارس اظهار داشت: این جشنواره یکی از چندین ویژه برنامه های متعدد فرهنگی و هنری جشنواره بین المللی خلیج فارس می باشد که امروز آیین اختتامیه آن در حال برگزاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان داشت: خدمت تمامی همکاران ستادی، اصحاب رسانه و دوستان رسانه ای خدا قوت عرض می کنم که در حوزه جهاد تبیین نقش اساسی خود را در بخش اطلاع رسانی انجام داده اند.  

جهانگیری در پایان اختتامیه جشنواره بین المللی خلیج فارس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یکشنبه 10 اردیبهشت ماه همزمان با روز ملی خلیج فارس در مکان فرهنگسرای طوبی برگزار می گردد.

گفتنی است داورای هشتمین جشنواره استانی مطبوعات و رسانه های خلیج فارس، محمود مقتدیان، محمدحسین بدری و مهدی توکلیان بر عهده داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی