English

فرمانده انتظامی هرمزگان عنوان کرد؛

شناسایی و دستگیری ۶۰ سارق در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری 60 سارق و کشف 74 فقره انواع سرقت طی بازه زمانی فروردین ماه در سطح استان خبرداد.

شناسایی و دستگیری 60 سارق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح این خبر عنوان کرد: در راستای ارتقاء امنیت عمومی و به منظور شناسایی و دستگیری سارقان متواری، پلیس آگاهی استان با همکاری کوپ با اجرای انواع طرح ها و رسیدگی به پرونده های متشکله نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان به مدت یک ماه اقدام کرد. 

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی مرکز استان در اجرای این طرح با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی، پلیسی و با تلاش همه جانبه و شبانه روزی و گشت زنی های هدف‌مند 60نفر سارق را شناسایی و در عملیات های جداگانه نسبت به دستگیری آنان اقدام که نهایت به ارتکاب انواع سرقت ها اعم از منزل، مغازه، وسایل نقلیه و سایر سرقت ها اعتراف و 74 فقره انواع سرقت کشف شد. 

این مقام ارشدانتظامی استان اظهارداشت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان متهمان دستگیر شده به جرایم ارتکابی اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق قرار مناسب برای آنان صادر و در ادامه اموال مسروقه کشف شده نیز به مالباختگان تحویل شد. 

سردار جعفری با هدف پیشگیری از وقوع سرقت در سطح استان از عموم شهروندان و مردم استان خواست ضمن توجه جدی به هشدار پلیسی، در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه