English

استاندار فارس:

استان فارس پیشتاز مولد سازی در کشور است

استاندار فارس در شورای آموزش و پرورش استان گفت: استان ما پیشتاز مولد سازی در کشور است، از این رو در تلاش هستیم تا شرایط برای مولد سازی ساختمان‌های راکد آموزش و پرورش در فارس فراهم شود.

استان فارس پیشتاز مولد سازی در کشور است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، استاندار فارس در شورای آموزش و پرورش استان که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در استانداری فارس برگزار شد، گفت: برخی از مدرسان دروس معارف در مدارس استان از شایستگی ها و معیارهای لازم برای تدریس این درس برخوردار نیستند.

استاندار فارس بر لزوم افزایش بُعد تربیتی و معرفت افزایی دانش آموزان تاکید کرد و ادامه داد: مدیران مدارس استان باید با نگاه تربیتی و معرفت افزایی نسبت به برنامه ریزی برای تربیت دانش آموزان اقدام کنند.
 
استاندار فارس با اشاره به اینکه اداره کل آموزش و پرورش فارس مکلف شده است تا ابتدای مهر ماه سال جاری شرایط لازم را برای افزایش دانش آموزگاران دروس معارف و دینی را فراهم نماید، تاکید کرد: استان فارس پیشتاز مولد سازی در کشور است، از این رو در تلاش هستیم تا شرایط برای مولد سازی ساختمان‌های راکد آموزش و پرورش در فارس فراهم شود.
 
عالی‌ترین مقام دولت در فارس اظهار داشت: مدیریت ارشد استان فارس با مؤسسات آموزشی بخش خصوصی که صلاحیت های لازم را ندارند، مخالف است؛ از این رو آموزش و پرورش استان نسبت به نظارت در این بخش اقدام کرده است؛ دستگاه های مسئول استانی نیز با مراکز غیر مجاز آموزشی در چارچوب قوانین و مقررات برخوردهای لازم را انجام می دهند.
 
ایمانیه دانش آموزان را از جمله گروه‌های آسیب پذیر اجتماعی عنوان کرد و افزود: از این رو باید برنامه ریزی ویژه ای برای تربیت دانش آموزان در وزارتخانه آموزش و پرورش مدنظر باشد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه