English

رئیس‌روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس؛

نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز برپا می شود

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز مختص ادوات و ماشین آلات، نهاده ها، سیستم های آبیاری و تجهیزات گلخانه از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه درمحل دائمی نمایشگاه بین المللی این استان گشایش می یابد.

نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز برپا می شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سید عبدالوهاب نقیب با اشاره به اینکه ۲۰۰ شرکت کننده با حوزه فعالیت مختلف در این نمایشگاه حضور دارند، تصریح کرد: این نمایشگاه در پنج سالن و فضای باز و در وسعتی بیش از ده هزار متر مربع برگزار می شود. 

این مقام مسئول با بیان اینکه نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز در اولین روز برگزاری راس ساعت ۱۷ با حضور مسئولین ارشد ملی و استانی بخش کشاورزی افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: این نمایشگاه در طول روزهای برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای کارشناسان، کشاورزان، بهره برداران و عموم علاقه مندان خواهد بود.

نقیب با اشاره به جایگاه استان فارس در تولید محصولات کشاورزی و تامین امنیت غذایی کشور ابراز کرد: امیدوارم این نمایشگاه‌ بتواند کارکرد هایی را که برای آن متصور هستند جامعه عمل بپوشاند.

به گفته وی؛ برخی از انتظاراتی که از این نمایشگاه ها می رود این است که به توسعه نوآوری‌هایی که در حوزه های تولیدی وجود دارد کمک کند و موجب ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و کشاورزان شود. 

او با بیان اینکه غرفه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در سالن حافظ نمایشگاه بین الملی این استان برپا می شود و با حضور کارشناسان خبره آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان خواهد بود، افزود: برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه آموزشی و ترویجی از جمله برنامه های جنبی تدارک دیده شده در نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز است.

نمایشگاه کشاورزی+ شیراز

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه