English

فرهادی اعلام کرد؛

رشد ۳۰۰ درصدی عناوین نمایشگاهی در سال جاری

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین اللملی فارس گفت: تا پایان دی ماه سال جاری، ۷۴ عنوان نمایشگاه با متراژ بیش از ۱۰۶ هزار مترمربع برگزار که نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

رشد ۳۰۰ درصدی عناوین نمایشگاهی در سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج فارس، علی فرهادی مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین اللملی فارس در نشست خبری امروز  ۱۲ بهمن ماه ضمن تبریک ماه رجب و ایام الله دهه فجر اظهار داشت: مهمترین نقش نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه با عناوین مختلف، در جهت معرفی آخرین دستاورد های ملی در حوزه اقتصاد، تولید و صنعت است، تا از طریق معرفی سازی و زمینه سازی، حمایت از تولید، رونق تجارت و بازاریابی داخلی و خارجی صورت گیرد.

فرهادی افزود: تلاش کردیم به موازات فرآیندهای قانونی، فضاسازی مطلوبی ایجاد کنیم و شرایطی برای متخصصان بخش های مختلف فراهم شود که بتوانند رو در رو باهم گفتگو و تبادل اطلاعات کنند، تا شاهد رشد خوبی برای حضور در عناوین مختلف نمایشگاهی باشیم.

وی با اشاره به میدان دادن به مجریان بومی و استانی در کنار مجریان ملی گفت: طی یک سال گذشته در فضای ایجاد شده شاهد رشد مجریان استانی خود بوده ایم.

فرهادی بیان کرد: تلاش کردیم به موازات فرآیندها و چارچوب قانونی، سایت نمایشگاهی فارس را مکانی برای حضور برترین های کشور در حوزه اجرا تبدیل کنیم.

مدیر عامل نمایشگاه بین اللملی فارس با اشاره به برگزاری ۴۹ عنوان نمایشگاهی در سال ۹۷ اعلام کرد؛ ۲۳ عنوان نمایشگاه به متراژ  بیش از ۳۰ هزار متر مربع  در سال ۹۹ و ۲۴ عنوان نمایشگاه به متراژ بیش از ۶۴ هزار مترمربع با وجود معضل کرونا برگزار شد که رشد ۱۱۰ درصدی داشته است.

وی گفت: تا پایان دی ماه سال ۱۴۰۱ با ادامه هدف گذاری انجام شده، ۷۴ عنوان نمایشگاه  با متراژ  بیش از ۱۰۶ هزار مترمربع برگزار که نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

فرهادی نگاه مدیریتی و برنامه ریزی را مهمترین دلیل موفقیت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در سال جاری دانست و اظهار داشت: ایجاد فضا برای حضور مجریان و تولید کنندگان، ایجاد فضای رقابتی بنا بر شایسته سالاری، بازنگری عناوین نمایشگاهی، آسیب شناسی برنامه‌های اجرا شده، برگزاری هفته‌ای یک نمایشگاه، راه اندازی رادیو نمایشگاه فارس، مکانیزه کردن پارکینگ و گیت‌های ورودی سالن‌ها، برگزاری جشن ها، یادواره شهدا و ...را برابر رسالت فرهنگی و اجتماعی به انجام رسانده ایم.

نمایشگاه فارس

او بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه نمایشگاهی شاهد رشد چشمگیر این صنعت و رشد اقتصادی و بین الملل هستیم.

فرهادی گفت: یکی از فرصت های نمایشگاه،  فرصت جذب سرمایه گذار است و فرصت سازی برای حضور شرکت‌های دانش بنیان از دیگر اقدامات است که باید دستگاه‌ها متولی حضور پیدا کنند.

فرهادی با اشاره به حمایت معنوی  استاندار فارس از نمایشگاه های بین المللی عنوان کرد: وی در این زمینه نقش موثری داشتند و حضور ایشان برای شرکت کنندگان عناوین نمایشگاهی بسیار دلگرم کننده است.

او در پایان با اشاره به برگزاری جشن  میلاد با سعادت امام علی (ع) در سالن اردیبهشت نمایشگاه بین المللی  گفت: این جشن ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۴ بهمن ماه،  با همکاری سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) و شهرداری منطقه ۱۰ شیراز با برنامه های شاد و متنوع برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی