English

در آستانه دهه مبارک فجر؛

بیست و پنجمین نمایشگاه آیفود شیراز افتتاح می شود

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی آیفود شیراز از سه شنبه یازدهم بهمن ماه در محل نمایشگاه دائمی فارس افتتاح می شود و تا جمعه چهاردهم این ماه نیز ادامه خواهد یافت.

بیست و پنجمین نمایشگاه آیفود شیراز افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سید عبدالوهاب نقیب رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه آئین افتتاح نمایشگاه مذکور ساعت ۱۸ با حضور مسئولین ارشد استانی برگزار می شود، تصریح کرد: نمایشگاه آیفود در سه سالن حافظ، نرگس و ملاصدرا در وسعتی بیش از ۳۸۰۰ متر مربع با حضور ۱۱۵ شرکت فعال در حوزه صنایع غذایی از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان خواهد بود. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه یک سالن به صورت تخصصی به عرضه و نمایش ماشین آلات پخت نان اختصاص دارد، اظهار کرد: شرکت های برتر تولید کننده ادوات و دستگاه های پخت نان سنتی و نانوایی، نان صنعتی و پیراشکی، صنایع آردی و نشاسته ای، بیسکویت، کیک و کلوچه، ماشین آلات صنایع آردی، ماکارونی، پاستا و لازانیا در این سالن اختصاصی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه نمایشگاه آیفود شیراز در حوزه های شیر و لبنیات، مواد غذایی و شیرینی و شکلات نیز فعالیت خواهد کرد، اظهار کرد: یک سالن از این نمایشگاه به طور اختصاصی به جشنواره فروش و عرضه بی واسطه ی محصولات غذایی اختصاص دارد که می تواند برای عموم شهروندان محترم از جذابیت بالایی برخوردار باشد. 

نمایشگاه آیفود شیراز

نقیب با اذعان به اینکه غرفه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز در سالن حافظ برپا و پذیرای تولید کنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی این استان خواهد بود، اضافه کرد: کارشناسان روابط عمومی و صنایع غذایی و تبدیلی این سازمان مستقر در غرفه به ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم در خصوص ایجاد و توسعه صنایع بخش کشاورزی خواهند پرداخت.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به جایگاه دوم این استان در جذب مواد خام کشاورزی در بخش صنایع غذایی و تبدیلی افزود: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه مشوق بهره برداران در ایجاد و بستر ساز توسعه بیش از پیش صنایع کشاورزی و حرکت به سمت کاهش ضایعات محصولات باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه