English

سرپرست اداره‌کل استاندارد کردستان:

۱۴۹ پروانه کاربرد علامت استاندارد تمدید شد

۴۰۲ واحد تولیدی فعال در استان زیرپوشش استاندارد است و فرآورده‌های آنها براساس شاخص‌های استاندارد مشخص و تولید می شود.

 ۱۴۹ پروانه کاربرد علامت استاندارد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ فرهاد حیدری  با اشاره به اینکه کارشناسان این اداره کل بر تولید و ارائه خدمات در واحدهای تولیدی زیرپوشش استاندارد نظارت دارند، اظهار کرد: در سال گذشته ۴۰۲ واحد تولیدی فعال زیر پوشش استاندارد قرار گرفت و ۱۴۹پروانه کاربرد علامت استاندارد هم تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ پروانه صدور اجباری، تشویقی و انرژی هم در سال گذشته در این استان صادر شد، ادامه داد: یک هزار و ۱۳۳مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، خدماتی، آزمایشگاهی و آسانسور و شهربازی هم در استان انجام شد.

سرپرست اداره‌کل استاندارد کردستان اضافه کرد: ۵۲۰ گشت مشترک با حضور کارشناسان ادارات دیگر هم چون صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و اتحادیه‌های صنفی برگزار کردیم.

حیدری از تهیه ۱۱ بسته آموزشی ترویجی به صورت مکتوب و غیرمکتوب در سال گذشته خبر داد و گفت: ۱۹ هزار و ۱۶۷ نفر ساعت آموزش برون سازمانی هم در ارتباط با موضوعات مربوط به استاندارد در استان ارائه شد.

وی یادآور شد: در راستای اجرای طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد) هم ۹ هزار و ۶۰۹ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع کالا در استان انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه