English

امام جمعه سنندج:

رفع مشکلات معیشتی مردم بسیار مهم است

امام جمعه سنندج گفت: متأسفانه به دلیل تحریم های اقتصادی و تورم شاهد بروز مشکلات معیشتی برای بسیاری از مردم کردستان هستیم که رفع این کاستی باید در اولویت امور مسئولان باشد.

رفع مشکلات معیشتی مردم بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک به روزه داران برای انجام این فریضه الهی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان سرشار از برکت و احسان بوده و به همه مسلمانانی که آئین‌های این ماه مبارک را اقامه کردند تبریک می‌گوئیم.

وی افزود: تعطیلی چند روزه به مناسبت عید سعید فطر در کشورهای اسلامی نشان دهنده احترام ویژه به این ماه مبارک از سوی مسئولان و قانون گذاران آن کشورهاست و خوشبختانه در کشور ما نیز ۲ روز به این مناسبت تعطیل است.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تقدیر از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان در خصوص بازتاب اخبار و رویدادهای ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تلاش‌های خبرنگاران استان موجب شد که زیبایی‌های این ماه مبارک در کردستان به سمع و نظر جهانیان برسد.

ماموستا رستمی افزود: حضور پرشور بانوان روزه دار و نوجوانان و جوانان قرآن دوست در محافل جزء‌خوانی قرآن کریم در مصلاهای استان از دیگر افتخارات این استان بود که همه جهانیان به واسطه بازتاب‌های رسانه‌ای مشاهده کردند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود خواستار حمایت ویژه افراد متمول جامعه از فقرا و نیازمندان شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه