English

دادستان اصفهان:

شعب ویژه برخورد با متخلفان کشف حجاب در دادگستری اصفهان تشکیل شد

دادستان اصفهان گفت: با توجه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در دادگستری شعب ویژه‌ای در خصوص مبارزه با هنجار شکنان کشف حجاب تشکیل شد.

شعب ویژه برخورد با متخلفان کشف حجاب در دادگستری اصفهان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید محمد موسویان در مراسم تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر مجمع ایام نوروز و ماه مبارک رمضان که با حضور دکتر جواد استکی رئیس مجمع استان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان استان، سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان برگزار شد با اشاره به اینکه آحاد مردم و مسئولان برای امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت دارند گفت: مطالبه مردم مؤمن و متدین اصفهان مبارزه جدی با بدحجابی و کشف حجاب در جامعه است چرا که این امر بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌ها برای خدمات دهی به هنجارشکنان کشف حجاب باید پاسخگو باشند چرا که این کار ترک فعل محسوب می‌شود و تا بحال هم در این خصوص برخوردهایی با برخی مدیران متخلف صورت گرفته و برای آن‌ها پرونده قضائی تشکیل شده است.

دادستان اصفهان به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه فیمابین دادگستری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه تیم‌های برخورد با هنجار شکنان کشف حجاب در اماکن عمومی تشکیل می‌شود.

موسویان افزود: واحدهای صنفی هم که شئونات اسلامی را رعایت نکنند، چه متصدیان کشف حجاب کنند و چه خدمات به کشف حجاب کننده بدهند برخوردی جدی خواهد شد.

سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان هم در ابتدای این همایش با اشاره به ابلاغ جدید فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر حضور پر رنگ‌تر نیروهای فراجا برای مقابله با ناهنجاری‌ها گفت: مصمم و قوی‌تر در میدان حضور داریم و از همه گروه‌های مردمی، بسیج و آحاد مردم می‌خواهیم با توجه به وضعیت موجود به صورت گروهی در خصوص مبارزه با هنجار شکنی‌ها در جامعه ما را یاری کنند.

دادستان اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه