English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبرداد؛

کشف ۲هزار و ۹۰۰ نخ سیگار قاچاق در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف 2هزار و900 نخ سیگار و56 بسته تنباکوی قاچاق به ارزش 60 میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

کشف 2هزار و 900 نخ سیگار قاچاق در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر اینکه یک واحد صنفی درخمینی شهر اقدام به توزیع گسترده سیگار قاچاق می کند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی موضوع ماموران با هماهنگی مرجع قضائی به این سوپرمارکت اعزام و در بازرسی از محل 2هزار و900 نخ سیگار و56 بسته تنباکوی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان این که ارزش کالاهای مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 60 میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان بر عزم راسخ پلیس در مبارزه قاطع با قاچاق کالا به منظور حمایت از تولیدات ملی تأکید و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با شماره تلفن110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه