English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبرداد؛

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

کشف محموله  لوازم خانگی قاچاق در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف 143 دستگاه آبمیوه گیری قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به این که ارزش محموله قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 3 میلیارد ریال برآورد شده تصریح کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز محوری ترین برنامه پلیس در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به شمار می آید و از شهروندان نیز می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه