English

نماینده ولی فقیه در فارس:

امروز، مردم فریاد امت اسلامی را به گوش جهانیان رساندند

امام جمعه شیراز گفت: امروز مردم آنچه را که در بیان و قلم در باب قدس ممکن است بیاید را با عمل و اقدام خود با حال روزه در خیابان‌ها اعلام کردند و در واقع خطبه را آن‌ها خواندند و فریاد امت اسلامی را به گوش جهانیان رساندند.

امروز، مردم فریاد امت اسلامی را به گوش جهانیان رساندند

به گزارش خبرگزاری موج فارس، آیت‌الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز شیراز از حضور گسترده مردم در خلق حماسه ماندگار روز جهانی قدس قدردانی کرد و اظهار داشت: امروز همگی باید در کنار دشمن شناسی و مقابله هوشمندانه، برای مهار تورم، رشد تولید، حل مسائل اقتصادی و دانش بنیان کردن تولید از فضل خداوند کمک و یاری بخواهیم.

خطیب نماز جمعه شیراز  با تاکید بر اینکه باید بین ملت، مجموعه دولت و حاکمیت تقسیم کار شود، افزود: دولت و ملت باید دست به دست هم دهند تا تورم را مهار کنند. متاسفانه برخی مدیران مطالعه در زمینه مسئولیت خود ندارند در حالی که باید فکر جدید به میدان بیاورند.

 نماینده ولی‌فقیه در فارس همچنین با بیان اینکه دعا یک وظیفه است که باید انجام شود اما کار بعدی تلاش برای حل مشکلات به ویژه در بعد اقتصادی است، عنوان کرد: برای کشور، ملت و جوانان که شغل و کار و زندگی می‌خواهند باید جلو بیفتیم و تلاش کنیم؛ این تلاش وظیفه عمومی ملت سوای تلاش دولت است.

امام جمعه شیراز، تحول در حرکت دستگاه‌های دولتی برای حل مشکل اقتصادی و مهار تورم را گام بعدی برای حل مشکلات اقتصادی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه رئیس دولت طی روز‌های اخیر تحولاتی از جمله تغییر برخی مدیران را در دستور کار قرار داده و نشان دادند که پای کار نظام ایستاده‌اند. 

امام جمعه شیراز بر دانش بنیان کردن تولید تاکید کرد و گفت: در زمینه تولید دانش بنیان اگر به دانشگاهی مانند دانشگاه شیراز مراجعه شود و دانشگاهیان به میدان بیایند قطعا با بدنه‌ای قوی، شاهد تحول و حل مشکلات خواهیم بود.

 دژکام خواستار تسریع در تدوین نقشه علمی استان فارس شد و به مبارزه اساسی با مفاسد اقتصادی اشاره و از حرکت مدیریت ارشد استان مبنی بر راه‌اندازی سامانه "مردم رسی" تقدیر کرد و گفت: اقدامات باید انقلابی و جهادی باشد، چرا که نشستن پشت میز کاری از پیش نمی‌برد.

وی گفت: امروز مردم آنچه را که در بیان و قلم در باب قدس ممکن است بیاید را با عمل و اقدام خود با حال روزه در خیابان‌ها اعلام کردند و در واقع خطبه را آن‌ها خواندند و فریاد امت اسلامی را به گوش جهانیان رساندند.

 دژکام همچنین در خصوص شناخت دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی یادآور شد: قرآن کریم، شیاطین جن و انس را به عنوان دشمنان اسلام و پیامبر و دشمنان اسلامی معرفی کرده است.

وی با تصریح بر اینکه بیشتر ترفند‌های دشمنان برای اینکه امت اسلامی را به شکست برسانند، حول دو محور مسائل اقتصادی و فحشا و منکرات است و برنامه‌های جدی برای این دو محور دارند گفت:، بنابراین در مقابل این دو حیله دشمن باید برنامه داشته باشیم.

امام جمعه شیراز از مردم حزب الله، با فرهنگ و متفکر شیراز برای ارائه یک مدل مردم سالارانه امر به معروف و نهی از منکر در راستای جلوگیری از همه منکرات به ویژه کشف حجاب ارائه نمودند تقدیر کرد.

 آیت‌الله دژکام خاطرنشان کرد: امروز مشخص شده که وقتی ملت برای مبارزه با فساد و منکرات و فحشا به میدان می‌آید، کسی نمی‌تواند با آنها مقابله کند.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: مردم حمایت شان از تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه نیروی انتظامی برای اجرای قانون و پیشبرد آرمان‌های دینی و اسلامی را اعلام می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه