English

‍ فرماندار چوار خبر داد؛

خسارت بارش های شدید به روستای شهرستان چوار

فرماندار شهرستان چوار گفت: بر اثر بارش‌ها برخی از منازل مسکونی در روستاهای سطح شهرستان دچار آبگرفتگی یا تخریب شده و دیوار مدارس بخش بولی نیز تخریب شد.

خسارت بارش های شدید به روستای شهرستان چوار

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، ابراهیم یعقوبی فرماندار گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، برخی از منازل مسکونی در روستاهای سطح شهرستان دچار آبگرفتگی یا تخریب شدند و دیوار مدارس بخش بولی نیز  تخریب شد.

یعقوبی با بیان این که پیگیری برای بررسی وضعیت عشایر و روستاهای آسیب دیده ادامه داد، افزود: با هماهنگی ستاد بحران استان  و هلال احمر استان ، کارشناسان به منظور بررسی برآورد آسیب ها و خسارات در روستاهای شهرستان ورود خواهند کرد.

وی با بیان این که مسیر به دلیل بارش شدید باران در محل پل تخریب شده بعد از روستای قبله و قبل از روستا میرمکان شهرستان‌ چوار راه ارتباطی نیز مسدود شده بود با کمک عوامل راهداری باز خواهد شد.

فرماندار شهرستاک چوار خاطرنشان کرد: با توجه به تخریب راه های عشایری زمزمان و مسیر بخش مرکزی و ریزه وند، کمک به عشایر با همکاری نیروهای اداره کل امور عشایری و جمعیت هلال احمر در حال انجام است.

وی گفت: تعداد ۱۰ خانوار عشایری در سطح شهرستان نیز دچار  آسیب شده است.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به آسیب و تخریب پل های مسیر پارده بسمت بانسرو، جاده حاجی بختیار، جاده پارده بانسرو، راه روستایی قبله میرمکان، راه روستایی ریزوند و  مسیر پالایش گاز، با فروکش کردن بارش ها و با همکاری دستگاه های ذیربط مسیر راه های عشایری آسیب دیده مرمت و بازسازی می شود.

وی گفت: شب گذشته بارش باران و وقوع توفان موجب شکسته شدن تیر برق  و قطع برق روستای پاقله در شد که تا ساعات دیگر برق این روستا وصل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه