English

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری استانداری مازندران اعلام کرد؛

احصای بیش از یک هزار فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری استانداری مازندران از احصای بیش از یک هزار فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد.

احصای بیش از یک هزار فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیدرحیم بخشی در جلسه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تابستان سال‌جاری در تهران، اظهار داشت: کمیته‌ای در مازندران با محوریت و دبیری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه گردشگری با توجه به تأکیدات استاندار مازندران و برگزاری هفت همایش در سطح استان در سال گذشته و احصای بیش از یک هزار فرصت سرمایه‌گذاری با اشتغال‌زایی و کسب و کار و برآورد سرمایه استان در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری استانداری مازندران درباره تقسیم‌بندی فرصت‌های سرمایه‌گذاری دستگاه‌های اجرایی، گفت: شش فرصت سرمایه‌گذاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، ۲۲ فرصت سرمایه‌گذاری از آب منطقه‌ای استان، یک فرصت سرمایه‌گذاری بندر امیرآباد، ۱۵ فرصت سرمایه‌گذاری از بیش از ۶۰ شهرداری مازندران احصاء شد و توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در اداره‌کل اقتصاد و دارایی به مشاوران معرفی و قرارداد بسته شده است.

وی با بیان اینکه برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی در بخش گردشگری، صنعت، معدن و تجارت و اداره‌‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان پیگیری‌هایی انجام شد، تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی مازندران ۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری را احصا کرده است.

بخشی خاطرنشان ساخت: مجموع این فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جلسات کارشناسی به صورت مستمر پیگیری می‌شود تا بتوانیم اردیبهشت ماه سال‌جاری اشتغال و کسب وکار آن را آماده و در سایت سرمایه‌گذاری قرار دهیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های گردشگری و طبیعی در مازندران، افزود: باید برای رفع موانع و تغییر نگاه‌ها به سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی کنیم.

 

نخستین رویداد بین‌المللی تندرستی به میزبانی مازندران برگزار می‌شود

در ادامه مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در این جلسه با اشاره به اینکه ۲ محور اصلی گردشگری درمانی و تندرستی در مازندران تعریف شده از این استان به‌عنوان قطب گردشگری تندرستی نام برد.

صادق برزگر گفت: برگزاری نخستین رویداد بین‌المللی تندرستی به میزبانی مازندران در سال‌جاری در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری و طبیعی در مازندران باید از فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه