English

فرمانده سپاه کربلا مازندران:

ساحل باید متولی داشته باشد

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه ساحل باید متولی داشته باشد، گفت: همه وظایف و اختیارات به متولی ساحل داده شود و همچنین اختیار تام سواحل به استانداران شمالی داده شود و دبیرخانه مرکزی در هر استان تشکیل شود.

ساحل باید متولی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار سیاوش مسلمی در جلسه ستاد راهبردی مدیریت فرهنگی اجتماعی سواحل خزر در دفتر استانداری غرب مازندران که با حضور معاون وزیر کشور، استانداران گیلان و گلستان و فرماندهان سپاه پاسداران استان‌های شمالی کشور برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 95 درصد سواحل مازندران در اختیار مردم مازندران قرار دارد.

وی با بیان اینکه 15 شهرستان ساحلی به همراه 22 شهر ساحلی در مازندران داریم، ادامه داد: مساحت جنگلهای مازندران یک میلیون و 107 هزار متر است که 17 شهرستان دارای منطقه جنگلی و 11 شهرستان نیز ساحلی جنگلی است و همین امر، استان مازندران از دیگر استانهای شمالی متمایز کرده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به دسترسی آسان مازندران به پایتخت، گفت: در ایام عید نوروز امسال 20 میلیون مسافر به مازندران آمد و بنابراین مقوله فرهنگی بسیار مهم است.

وی بیان داشت: بخشی نگری به مازندران آسیب زده است و منابع طبیعی حرف خودش را می زند و آب منطقه ای هم حرف خودش را می زند و این در حالی است که امروز جنگل ما در حال به تاراج رفتن است اما منابع طبیعی بی خیال است.

سردار مسلمی تأکید کرد: باید اقدامی عملی برای رفع موانع موجود در حوزه سواحل کنیم و این اقدام باید کوتاه مدت انجام شود.

وی با بیان اینکه ساحل باید متولی داشته باشد، اظهار داشت: همه وظایف و اختیارات به متولی ساحل داده شود و همچنین اختیار تام سواحل به استانداران شمالی داده شود و دبیرخانه مرکزی در هر استان تشکیل شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری، خاطرنشان ساخت: درصد بحث سواحل مازندران در سال 90 الگویی اجرا شد که الان فقط باید همان به روزرسانی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه