English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران:

بیش از ۷۰ هزار نفر از موزه های مازندران بازدید کردند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اعلام اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر از ۲۷ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین سال‌جاری برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران راه‌اندازی شد، گفت: از ابتدای ستاد تا ۵ فروردین سال جاری بیش از ۷۱ هزار نفر از موزه‌ها و پایگاه‌های این استان بازدید کردند.

بیش از ۷۰ هزار نفر از موزه های مازندران بازدید کردند

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، صادق برزگر درباره فعالیت موزه‌های استان،اظهار داشت: از ۲۹ موزه فعال در مازندران ۸ موزه تحت پوشش این اداره‌کل، ۲ سایت موزه، ۴ پایگاه میراث‌فرهنگی ملی و جهانی، یک موزه مشارکتی، ۳ موزه دولتی و مابقی به صورت خصوصی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی‌های لازم در خصوص آمادگی کامل موزه‌ها و پایگاه‌های استان، ادامه داد: برنامه ریزی جهت خدمات رسانی و استقبال از گردشگران و مسافران به این مجموعه‌ها در ایام تعطیلات نوروز صورت گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر در هفته اول نوروز استقبال زیادی از این مجموعه‌ها شده است.

وی با اعلام اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر از ۲۷ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین سال‌جاری برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران راه‌اندازی شد، بیان داشت: از ابتدای ستاد تا ۵ فروردین سال جاری بیش از ۷۱ هزار نفر از موزه ها و پایگاه های این استان بازدید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه