English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران اعلام کرد؛

بازدید بیش از ۶ میلیون و ۷۰۰ گردشگر از جاذبه های مازندران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، توریستی، صنایع‌دستی و موزه از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا هفتم فروردین سال جاری را ۶ میلیون و ۷۱۲ هزار و ۴۱۸ نفر اعلام کرد.

بازدید بیش از ۶ میلیون و ۷۰۰ گردشگر از جاذبه های مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، صادق برزگر با اعلام اینکه از ۱۶ اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین سال جاری ۱۳ میلیون و ۶۶ هزار و ۱۸۷ نفر در مازندران اقامت کردند، اظهار داشت: در هفتمین روز تعطیلات نوروز سال جاری یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۸۲نفر در این استان اقامت کردند.

وی ادامه داد: مسافران و گردشگران در هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان‌ها، هتل بوتیک سنتی، متل‌ها، خانه مسافر، اقامتگاه‌های موقت، تأسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی ساکن شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران تصریح کرد: مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی را ۸۸۵ مورد از آغاز ستاد تا هفتم فروردین بوده است.

وی خاطرنشان ساخت: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا هفتم فروردین سال جاری ۵۵ فقره تشویق، ۹۸ فقره تذکرات و ۳۳مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شد.

برزگر، کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی ، توریستی، صنایع.دستی و موزه از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا امروز را ۶ میلیون و ۷۱۲ هزار و ۴۱۸ نفر اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه