English

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران :

سلمان‌شهر نیازمند نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت:سلمان‌شهر به دلیل موقعیت استراتژیک در گردشگری، نیازمند نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی است.

سلمان‌شهر نیازمند نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن خیریانپور در بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی در سلمان شهر بر جایگاه دائمی صنایع‌دستی شهرستان با توجه به موقعیت استراتژیک شهرستان در زمینه گردشگری تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری مازندران و غرب این استان، باید برای حضور گردشگران و مسافران برنامه ریزی‌های مناسبی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه این استان دارای آثار تاریخی دوره‌های مختلف و جاذبه‌های طبیعی است، ادامه داد: باید برای جذب گردشگر، درآمدزایی در استان و اشتغال جوانان تلاش‌های زیادی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به شعار سال جاری مقام معظم رهبری مهار تورم و رشد تولید، خاطرنشان ساخت: همه آحاد جامعه باید برای تحقق این شعار و رفع مشکلات اقتصادی و گرانی برنامه ریزی کنند.

وی یادآور می‌شود؛ در این نمایشگاه هنرمندان در ۲۰ غرفه شامل حصیربافی، لاکتراشی، بامبو، سفالگری، بافت‌های سنتی، عروسک‌های نمدی، لباس‌های سنتی، بدلیجات دست ساز محصولات و آثار دست ساز خود را در معرض نمایش بازدید کنندگان قرار دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه