English

امام جمعه کرمانشاه:

همه می‌دانند که شکست اسرائیل نزدیک است/باید برای نسل امروز وقایع اسلام را تبیین کرد

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دهنده انزجار مسلمانان از اسرائیل است، گفت: همه می‌دانند شکست اسرائیل نزدیک است.

همه می‌دانند که شکست اسرائیل نزدیک است/باید برای نسل امروز وقایع اسلام را تبیین کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت الله مصطفی علمادر جلسه برنامه ریزی یوم الله روز جهانی قدس و نماز عبادی سیاسی عید سعید فطر که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: شکست اسرائیل اگر اتفاق بیافتد که قطعاً اتفاق خواهد افتاد و همه می‌دانند که شکست اسرائیل نزدیک است، مسئله مهمی است که در ابتدای مبارزات انقلابی امام خمینی (ره) به آن پرداخته شد.

وی افزود: در دوران شاهنشاهی و همان سال‌هایی که ۱۳ یا ۱۴ سال از عمر اسرائیل گذشته بود چنان برای اسرائیل تبلیغ می‌کردند که حتی میوه از آنجا باید بیاید و یا برای درمان بیماری‌ها باید به اسرائیل رفت و امام راحل (ره) تاکید کرد که اگر هریک از مردم یک ظرف آب بریزند اسرائیل را آب خواهد برد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید تا حقیقت این رژیم برای دنیا مشخص شود و رژیم صهیونیستی اکنون نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی اسرائیل را به منطقه آوردند تا به نفت و گاز کشورهای اسلامی برسند و آمریکا هر زمان فکر کند که دیگر این رژیم قابل استفاده نیست حذفش می‌کند و مقام معظم رهبری بارها تاکید داشته و دارند که به اینها اعتماد نکنید.

علما خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) اسرائیل را در همان سال ۱۳۴۲ هم ردیف مبارزات انقلابی قرار داد و و قبل از ۱۵ خرداد طلبه‌هایی که برای سخنرانی می‌رفتند آنها را به ساواک می‌بردند و از آنها امضا می‌گرفتند که علیه شاه و علیه اسرائیل و علیه سیاست حرفی نزنند و این بود که امام خمینی (ره) اسرائیل را معرفی کرد که همه بدانند ظالم ترین حکومت رژیم صهیونیستی است و این رژیم بیت عنکبوتی بیشتر نیست و با آدم‌کشی و تخریب خانه‌ها خود را حفظ کرده است.

امام جمعه کرمانشاه بر پایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: باید برای نسل جوان امروز این روز تعریف شود و مراسم راهپیمایی روز قدس با شکوه و عظمت برپا شود.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز یک قدرت بزرگ در دنیا است که خواسته و ناخواسته، گفته و نگفته همه کشورها به سمت آن حرکت می‌کنند و آمریکا قدرت ایران را می فهمد و جرأت ندارد که دست از پا خطا کند و این عظمت و بزرگی ایران باید برای نسل امروز بیان شود تا بدانند چه بوده‌ایم و چه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه