English

گشت و گذار کرونا در مازندران:

افزایش بیماران و ۲ مورد فوتی کرونایی در مازندران

مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان به 156 نفر رسید.

افزایش بیماران و 2 مورد فوتی کرونایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در 24 ساعت گذشته 37 بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و 45 بیمار کرونایی با بهبودی نسبی مرخص شدند.

مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس بستری در مراکز درمانی مازندران به 156 نفر رسید که از این تعداد 44 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در این مدت 2 مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید19 در بیمارستان‌های استان به ثبت رسید.

 

دانشگاه علوم پزشکی مازندران: افزایش بیماران بدحال کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 24 ساعت گذشته 30 بیمارجدید مشکوک به کووید19 در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و 38 نفر ترخیص شدند.

دکتر فرهاد غلامی با اشاره به ثبت 2 مورد فوتی کرونایی در این مدت، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید19 در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را 126 نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار 34 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

 

دانشگاه علوم پزشکی بابل: روز بدون فوتی کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به اینکه 24 ساعت گذشته 7 مورد جدید مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه به ثبت رسید، گفت: در این مدت 7 بیمار کرونایی با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر سید علی مظفرپور خوشرودی با بیان اینکه اکنون 30 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی نیز 10 بیمار کرونایی بستری شدند.

وی همچنین گفت: شبانه روز گذشته، مورد فوتی براثر ابتلا به کووید19 در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به ثبت نرسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه