English

در آستانه نوروز:

زنگ خطر کرونا در مازندران به صدا در آمد

در آستانه فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی 1402 زنگ خطر کرونا با 2 فوتی، دوباره در مازندران به صدا در آمد.

زنگ خطر کرونا در مازندران به صدا در آمد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در شبانه روز گذشته ۱۶ بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و در این مدت ۲۷ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

هم اکنون مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس بستری در مراکز درمانی مازندران ۸۶ نفر است که از این تعداد ۱۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی براثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان به ثبت رسید که نشان دهنده به صدا در آمدن دوباره زنگ خطر کرونا در مازندران است.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران: مرگ ۲ بیمار کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۱۱ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۲۱ نفر در این مدت از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

دکتر فرهاد غلامی با اشاره به ثبت ۲ مورد فوتی کرونایی در این مدت در حوزه این دانشگاه، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۵۸ نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار ۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن عید نوروز، از مردم خواست حتما" پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان ساخت: کسانی که شش ماه از تزریق واکسن کرونایشان گذشته می‌توانند واکسن جدید تزریق کنند.

 

دانشگاه علوم پزشکی بابل: افزایش بیماران بستری

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه بستری شدند، گفت: در این مدت ۶ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از بیمارستانها مرخص شدند.

دکتر سیدعلی مظفرپور با بیان اینکه اکنون ۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: از این تعداد ۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی بستری هستند.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به ثبت نرسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی