English

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد در گفتگو با موج:

ارتقاء نشاط اجتماعی و همدلی خانواده‌ها محور جشن‌های نوروزی است

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد بیان داشت: ارتقاء نشاط اجتماعی و همدلی خانواده‌ها محور مجموعه جشن‌های نوروزی "آمد بهار جان‌ها" بود.

ارتقاء نشاط اجتماعی و همدلی خانواده‌ها محور جشن‌های نوروزی است

علیرضا خاکسار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: به مناسبت تقارن ماه میهمانی خدا با بهار طبیعت در نوروز ۱۴۰۲، ویژه برنامه‌های گردشگری، فرهنگی، مذهبی و هنری با رویکرد تخصصی و بر اساس جامعه هدف و گروه‌های سنی و سلایق مختلف برای شهروندان و میهمانان و مسافرین عزیز در نظر گرفته شد.

وی افزود: در ویژه برنامه‌های نوروزی آمد بهار جان‌ها، رویدادهای شاد و مهیجی شامل تورهای گردشگری، برنامه های تفریحی، بازی و سرگرمی خانوادگی، جشن‌های مناسبتی مردمی، جزء‌خوانی مناطق پنجگانه و کرسی های تلاوت و ... تدارک و اجرا شد که ضمن گرامیداشت و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، تنوع سلایق و انواع نیاز مخاطبین و گردشگران نوروز در نظر گرفته شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد با اشاره به اینکه ارتقاء نشاط اجتماعی و افزایش همدلی اعضای خانواده و آحاد جامعه هدف اصلی برگزاری مجموعه جشن‌های " آمد بهار جان‌ها " بوده است، گفت:این امر با هدف حفظ کارکردهای مثبت فرهنگی و جامعه ‌شناختی پدیده نوروز و نو شدن طبیعت اولویت و هدف اصلی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد قرار گرفت و با توجه به نتایج به دست آمده از  نظرسنجی های انجام شده، این مهم محقق شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه