English

شهردار نجف آباد در گفتگو با خبرگزاری موج :

رکورد بازدید مسافران نوروزی از مراکز گردشگری نجف‌آباد / رشد ۷۰ درصدی بازدیدها از باغ‌شهر صفوی

شهردار نجف آباد از رشد 70 درصدی آمار بازدید مسافران نوروزی از مراکز دیدنی و تفریحی باغ‌شهر صفوی خبر داد و گفت: گردشگران در نوروز امسال رکورد بازدید از مراکز گردشگری نجف‌آباد را شکستند.

رکورد بازدید مسافران نوروزی از مراکز گردشگری نجف‌آباد / رشد 70 درصدی بازدیدها از باغ‌شهر صفوی

عبدالرسول امامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به آخرین آمار و اطلاعات جشنواره نوروزی "آمد بهار جان‌ها"، افزایش ۱۳ درصدی تعداد اسکان و رشد چشمگیر ۷۰ درصدی تعداد گردشگر و مسافر در نوروز ۱۴۰۲ را دو رکورد منحصربه‌فرد برای باغ‌شهر صفوی دانست.

وی افزود: بر اساس آخرین آمارهای ستاد اسکان مسافران نوروزی ، تعداد مسافران پذیرش و اسکان یافته در شهرستان نجف‌آباد بیش‌ از ۲۱ هزار بوده و در همین مدت بیش از 900 مسافر در مجموعه باغ بانوان به عنوان ستاد اسکان نوروزی شهرداری نجف‌آباد اقامت داشتند که این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشته است.

شهردار نجف‌آباد با تشریح مهمترین مجموعه برنامه‌های فرهنگی، معنوی و تفریحی ویژه بهار طبیعت و ماه میهمانی خدا با شعار "آمد بهار جان‌ها" خاطرنشان کرد: برگزاری کارناوال شادی در مناطق پنجگانه شهری قبل و بعد از تحویل سال،  برپایی جشنواره نوروزی باغ‌شهر صفوی در اماکن تاریخی و مراکز تفریحی گردشگری نجف‌آباد، نمایشگاه‌های فرهنگی هنری در خانه‌های تاریخی، تدارک مجموعه برنامه‌های معنوی ماه رمضان مانند جزء‌خوانی در مناطق مختالف شهری، برگزاری کرسی‌های تلاوت و محافل پرفیض قرائت قرآن و مسابقات ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدسیان از مهمترین بخش‌های فرهنگی اجرا شده مجموعه شهری در نوروز ۱۴۰۲ بوده است.

وی تصریح کرد: همچون سال گذشته، نوروز ۱۴۰۲ نیز با هماهنگی انجام شده با صدا و سیمای مرکز اصفهان، از طریق پخش مستقیم ویژه برنامه آمد بهار جان‌ها شبکه استانی اصفهان از محل مجموعه هفت برج خارون اطلاع‌رسانی و معرفی باغ‌شهر صفوی در زمینه‌هایی چون مشاهیر و نام‌آوران، مراکز تاریخی، تفریحی و گردشگری، بازار منصف و صنایع دستی، سوغات و محصولات کشاورزی، نقش بسزایی در افزایش چشمگیر حضور گردشگران و مسافرین نوروزی به مقصد نجف‌آباد؛ باغ‌شهر صفوی داشته است.

شهردار نجف آباد گفت: خداوند متعال را شاکر هستیم  ۵۱۵ هزار نفر گردشگر از باغ‌شهر صفوی بازدید داشتند و میهمان ویژه برنامه‌های نوروزی مجموعه شهری نجف‌آباد بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه نوروز گذشته ۷۰ درصد رشد داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه