English

شهردار نجف آباد در گفتگو با موج تشریح کرد:

ویژه برنامه های نوروز ۱۴۰۲ در باغ شهر صفوی

شهردار نجف آباد گفت: با گرامیداشت ایام فرخنده ماه شعبان و جشن ولادت امام زمان(عج)، به استقبال باشکوه دو بهار در نوروز 1402 خواهیم رفت.

ویژه برنامه های نوروز 1402 در باغ شهر صفوی

عبدالرسول امامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به برگزاری شایسته ویژه برنامه های ایام فرخنده شعبان و میلاد امام زمان(عج) در مناطق مختلف شهری، از تدارک ویژه مجموعه شهری نجف آباد جهت میزبانی معنوی و با نشاط از دو بهار قرآن و رستاخیز طبیعت در قالب شعار «آمد بهار جان‌ها» خبر داد.

وی پس از اشاره به کسب مقام های دوم نوروزگاه و چهارم میزبانی استان در ستاد نوروزی استانداری اصفهان در نوروز 1401، در تشریح ویژه برنامه های نوروزی 1402 توضیح داد: مجموعه شهری نجف آباد همچون سال گذشته در تلاشی منظم و برنامه ریزی مدون شرایط ویژه و منحصربفردی در جهت میزبانی درخور از جشن آغاز سال جدید و شروع بهار و فراهم نمودن شرایط جهت بهره گیری هرچه بیشتر از برکات و فضائل ماه میهمانی خدا تدارک دیده است که با عنایات حق تعالی در تقویت معنویت و افزایش نشاط اجتماعی شهروندان نقشی تأثیرگذار ایفا خواهد کرد.

شهردار نجف آباد ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و گرامیداشت ماه میهمانی خدا افزود: در مجموعه برنامه های تدارک دیده شده نوروز 1402 با نگاهی ویژه، پرداخت جامع به دو مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان برای نخستین بار لحاظ شده که در هر دو بعد نشاط اجتماعی و افزایش روحیه عبودیت و کسب معنویات لحاظ شده و علاوه بر برگزاری ویژه برنامه های مفرح نوروزی، میهمانی لایق در میهمانی خداوند باشیم.

این مقام مسئول از میزبانی برنامه نوروزگاه در محل چهل ستون اصفهان، سفر نیم روزه گردشگری، برگزاری مجموعه جشنواره های باغ شهر صفوی در اماکن تاریخی گردشگری و تفریحی و بوستان های مناطق مختلف، و.. به عنوان مهمترین برنامه های فرهنگی تفریحی تدارک دیده شده در نوروز 1402 یاد کرد.

 امامی گفت: شهرداری نجف آباد می کوشد در کنار انجام اقدامات حوزه زیباسازی شهری چون تزیین معابر و مناطق شهری با انواع المان های نوروزی، زیباسازی و بهسازی فضای سبز، بازسازی و نوسازی میادین اصلی و ورودی های شهری، ایجاد معابر و میادین نورانی با المان های نوری جدید، جانمایی و نصب نمادهای ویژه نوروز، فضاسازی با سفره های هفت سین و نمادهای سال نو بهاری نوروزی خاطره انگیز و ماندگار برای شهروندان و میهمانان نوروزی شهر مهیا سازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی