English

رئیس ستاد نوروزی شهرداری نجف آباد اعلام کرد؛

خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار نفر گردشگر در نوروز ۱۴۰۲

رئیس ستاد نوروزی شهرداری نجف آباد از استمرار جریان خدمت به بیش از ۵۰۰ هزار نفر گردشگر در ۶۹۰ شیفت کاری نوروز ۱۴۰۲ خبرداد.

خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار نفر  گردشگر در نوروز ۱۴۰۲

صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: مسأله خدمت به مردم، هموطنان و گردشگران بهار در ایام نوروز از مهمترین برنامه‌های شهرداری در حوزه گردشگری است و در همین راستا تدابیر متعددی در نظر گرفته شد.

وی در ادامه افزود: علیرغم تعطیلات نوروزی و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان فعالیت‌های شهرداری نجف آباد با قوت و با تمرکز بر مسأله خدمت رسانی به همشهریان و گردشگران در بهارجان‌ها در اقصی نقاط شهر، استمرار داشته است و مردم به خوبی شاهد فعالیت شبانه روزی مدیریت شهری بوده‌اند.

صادقی تصریح کرد: با توجه به نیازهای شهر به خدمات و اقدامات شهرداری، ۲۳۰ نفر از کارکنان خدوم شهرداری نجف آباد در ۶۹۰ شیفت کاری برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و ارائه خدمات هرچه بهتر به همشریان و علاقمندان به باغ شهر صفوی، در ایام نوروز مشغول به کار بودند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۳۰نفر از کارکنان شهرداری نجف آباد به صورت ۲۴ ساعته در سه شیفت فعال هستند که مجموعا ۶۹۰ شیفت کاری برای کارکنان تعریف شده است  و در ۲۲ ستاد اجرایی در کمیته‌های مختلف برای همه مخاطبان ،همشهریان و میهمانان نوروزی برنامه‌ریزی می‌کنند.

رئیس ستاد نوروزی شهرداری نجف آباد گفت:ستاد نوروزی شهرداری  نجف آباد فعالیت خود را از  ۲۳  اسفندماه سال ۱۴۰۱ آغاز کرد و تا ۱۷ فروردین ‌ماه سال‌جاری فعالیت خود را ادامه می‌دهد، که تا تاریخ ۱۳ فروردین ماه به حدود ۵۱۴ هزار و  ۸۴۶ نفر خدمات رسانی شد . همچنین آماده سازی و زیباسازی شهر نجف آباد، فراهم کردن بسترها و زیرساخت‌های برنامه‌های نوروزی و اجرا و مدیریت ویژه برنامه‌های "آمد بهار جان‌ها" بخشی از فعالیت های شهرداری نجف آباد در این ایام بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه