English

شهردار شیراز:

شهرداری در موضوع شعار سال نقش تسهیلگری را خواهد داشت

شهردار شیراز نقشه راه در سال جاری را مبنای افق ۱۴۰۴ دانست و با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب مبنی بر مهار تورم و رشد تولید گفت: شهرداری در این موضوع نقش تسهیلگری را خواهد داشت.

شهرداری در موضوع شعار سال نقش تسهیلگری را خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج فارس، شهردار شیراز نیز در نخستین جلسه شورای مدیران شهرداری در سال جاری که با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، قائم‌مقام، معاونین، شهرداران مناطق، رؤسای سازمان‌ها، مدیران کل و مشاورین و مدیران شهرداری تشکیل شد، با بیان اینکه سال گذشته سالی خاص و پر فراز و نشیب در عرصه مدیریت شهری این کلان‌شهر بود و کارهای ارزنده‌ای انجام شد، اظهار کرد: پروژه‌های خوبی با اهتمام شهرداری و شورای اسلامی به سرانجام رسیده‌ است.

محمدحسن اسدی با بیان اینکه در نوروز میزبان جمع کثیری از میهمانان، زائران و گردشگران نوروزی بودیم که با همت و پشتکار ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز حادثه ای برای مسافران در سطح کمپ ها و محل های اسکان نداشتیم.

او با بیان اینکه بیش از نیم میلیون نفر در اقامتگاه‌های نوروزی شهرداری اسکان داده شدند، گفت: از همه مدیران و کارکنان شهرداری شیراز به دلیل انسجام فعالیت در خدمت رسانی به مردم قدردانی می‌کنم.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه فعالیت عمرانی را از پنجم فرودین آغاز کرده‌ایم، اظهار کرد: نخستین بازدید در سال جدید را از چهار پروژه کلان را در هفتم فروردین‌ماه کلید زدیم.

اسدی این چهار پروژه کلان شامل: تقاطع غیر همسطح نواب- احمد بن موسی(ع)، بزرگراه شهید سلیمانی، زیرگذر گویم و بزرگراه ۵۵ متری جنوب شهرک حافظ را که بازدید از آن‌ها انجام شد، تشریح و به زمان بهره‌برداری آنها در آینده نزدیک اشاره کرد.

اسدی نقشه راه در سال جاری را مبنای افق ۱۴۰۴ دانست و با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، گفت: شهرداری در این موضوع نقش تسهیلگری را خواهد داشت و در این موضوع باید تولید و سرمایه‌افزایی را مدنظر داشته باشیم تا به مهار تورم برسیم و امید است در تحقق این شعار سهم داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز با تبریک تقارن بهار قرآن و طبیعت و میلاد کریم اهل بیت(ع) اظهار کرد: بر خودم لازم می‌دانم از زحمات بی شائبه شهرداری و به تعبیری خادمسرای شهرداری که که اگر با همین نیت خدمت شود، اجر هر دو دنیا در آن خواهد بود، تقدیر کنم.

مهدی طاهری همچنین از تلاش بی وقفه‌ای که در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز و توفیق خدمات به زائران، گردشگران و میهمانان نوروزی انجام شد، تقدیر و بیان کرد: از خدمات ستاد عالی نظارت بر ستاد اجرایی خدمات سفر به ریاست مهندس مسعود زارعی تشکر می‌کنم.

او با بیان اینکه امسال باید سالی ویژه برای سرمایه‌گذاری در شهرداری شیراز باشد، تصریح کرد: پیشنهاد اکید دارم که در این حوزه تلاش ویزه شود و کارنامه قدرتمندی در این عرصه به منصه ظهور رسانیده شود.

وی بر کاهش هزینه و مدیرت بودجه افزایش راندمان کاری نیز تاکید کرد.

طاهری با تصریح بر رضایت مردمی به‌عنوان مهمترین خصوصیت و ضریب عملکرد شهرداری گفت: این تدبیر خیلی مهم است که شهرداری بر اساس یک سری ضرایب و عملکردها بتواند رضایت مردمی را جلب کند.

او با بیان اینکه هر کلنگی که به زمین زده شده است، عدد بودجه و انرژی بزرگی را برای عملیاتی شدن آن به همراه دارد، گفت: امسال با این عدد بزرگ بودجه، کمتر از جهاد نمی‌توان انتظار داشت و باید همت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه