English

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

جابه‌جایی بیش از ۴۲۷ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان اصفهان

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان از جابه‌جایی بیش از ۴۲۷ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان اصفهان در طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.

جابه‌جایی بیش از ۴۲۷ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان اصفهان

حسن کحال‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار داشت: از آغاز طرح نوروزی (۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱) تا کنون در بخش حمل و نقل جاده‌ای بیش از ۳۵ هزار و ۹۰۰ سفر (با صورت وضعیت) ثبت شده است، که در مقایسه با این بازه زمانی در سال ۱۴۰۱، پنج درصد کاهش را نشان می‌دهد. 

وی افزود: تعدا مسافران در این ایام بیش از ۴۲۷ هزار نفر بوده است که در مقایسه با تاریخ مشابه طرح نوروزی ۱۴۰۱ شاهد یک درصد افزایش در تعداد مسافران بوده‌ایم. 

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: تعداد مسافر در پیک نوروزی سال ۱۴۰۲ نسبت به مسافران جاده‌ای نوروز ۱۴۰۰ رشد ۲۲ درصدی داشته است. 

وی اذعان داشت: در سفرهای برون استانی ناوگان‌های دربستی و اتوبوسی در مجموع بیش از ۱۱ هزار و ۷۰۰ سفر را ثبت نمودند.

این مقام مسئول گفت: همچنین ۲۲۹ هزار مسافر از طریق این ناوگان‌ها جابه جا شده است. کحال‌زاده اضافه کرد: در سفرهای درون استانی جمعاً بیش از سه هزار و ۷۰۰ سفر و جابه جایی افزون بر ۸۳ هزار و ۸۰۰ مسافر از طریق ناوگان‌های دربستی و اتوبوسی به ثبت رسیده است.

 وی عنوان کرد: متوسط روزانه تردد بین استانی وسایل نقلیه (ورود و خروج) در طرح نوروزی ۱۴۰۲ به صورت تجمعی بیش از ۶۲ هزار تردد بوده است.

 رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در حوزه حمل و نقل جاده‌ای در استان اصفهان شش پایانه بار، ۳۲ پایانه مسافر، ۴۵۲ شرکت باربری، ۱۵۲ شرکت مسافربری و شش شرکت باربری بین المللی موجود است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی