English

استاندار فارس:

نقد همراه با رعایت اخلاق در پیشرفت و ارتقای نظام اداری اثر بخش است

استاندار فارس گفت: به تذکر افراد بااخلاق، دلسوز و دارای نیت پاک توجه کنیم؛ نقد همراه با رعایت اخلاق در پیشرفت و ارتقای نظام اداری اثر بخش است.

نقد همراه با رعایت اخلاق در پیشرفت و ارتقای نظام اداری اثر بخش است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه در دیدار مشترک با شهردار، مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، ضمن تشکر از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در سال گذشته، گفت: شورای اسلامی شهر شیراز، برنامه یکساله خود را با محوریت شعار سال، مهار تورم و رونق تولید تدوین نماید؛ همه ما بعنوان بخشی از بازوی اجرایی نظام جمهوری اسلامی در راستای تحقق این شعار سهیم هستیم.

استاندار فارس با تاکید براینکه تصمیمات محلی می تواند نقش به سزایی در کنترل و کاهش تورم ایجاد کند، افزود: عوارض شهرداری، بهای استفاده از خدمات شهری از جمله هزینه اتوبوس، مترو و تاکسی؛ نمونه هایی از تصمیمات محلی است که می تواند در کاهش تورم موثر باشد.

وی به همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در راه اندازی مراکز عرضه مستقیم مواد غذایی اشاره کرد و این اقدام را بسیار کمک کننده دانست و اظهار داشت: تخفیف به تولید کنندگان و برپایی میز خدمت ماهیانه برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، اشتغال آفرینان با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نیز در حوزه رشد تولید موثر و موثر خواهد بود.

ایمانیه به اشتغال تولیدکنندگان خانگی هم اشاره کرد و افزود: می بایست برای بانوانی که اکثرا از قشر کم برخوردار هستند و برای امرار معاش خود و افراد تحت تکفلشان به تولید محصولات خانگی روی می آورند، مکانی مناسب و شایسته برای فروش محصولات آنان ایجاد شود؛ چرا که به نوعی در رونق تولید موثر است.

وی با تاکید بر اینکه می بایست خود را در معرض نظارت رسانه ها و مطالبه گران با اخلاق قرار دهیم، اظهار داشت: به تذکر افراد بااخلاق، دلسوز و دارای نیت پاک توجه کنیم؛ نقد همراه با رعایت اخلاق در پیشرفت و ارتقای نظام اداری اثر بخش است.

نماینده عالی دولت در فارس بر لزوم ایجاد تصفیه خانه های محلی تاکید کرد و افزود: می بایست برای پُر مصرف ها تعرفه آب افزایش یابد. بخشی از عواید حاصل از ایجاد تصفیه خانه ها در حمایت منابع وقفی آب شیراز هزینه و بخش دیگر برای زیرساخت های مناطق کم برخوردار صرف شود.

استاندار فارس به کمربند سبز شیراز و غرس اولین درخت این مجموعه اشاره کرد و خواستار تسریع در تکمیل این کمربند شد و ادامه داد: مدیریت استان در تکمیل خطوط مترو، خصوصا خطوط آنتی برای دسترسی به حرم حضرت احمدبن موسی الکاظم علیه السلام و تامین تجهیزات مورد نیاز قطار شهری شیراز همکاری خواهد کرد.

وی با گلایه از زمان سپری شده برای صدور پروانه ها، تصریح کرد: در این حوزه می بایست تحولات اساسی صورت پذیرد، بعضی از شهرها در حوزه مجوزهای ساختمانی بصورت مقطعی اقدام می کنند، که این امر باعث ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران است.

ایمانیه، بافت تاریخی و محدوده اطراف حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام را هویت دینی و تاریخی مردم دانست و اظهار داشت: سیاست دولت سیزدهم و مدیریت استان حفظ بافت تاریخی اطراف حرم است؛ مرمت، بهسازی و ترمیم این محدوده در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به تالارهای ابوریحان، حافظ و مرکزی شهر، از آمادگی دستگاه های ذیربط برای شراکت در تکمیل، بهسازی و بهره برداری در قالب تفاهم نامه خبر داد و گفت: برای تکمیل این پروژه ها نیاز به هم افزایی و مشارکت است؛ در صورتی که یک دستگاه به تنهایی اقدام کند روند تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها با تاخیر مواجه خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان به محدوده گویم و مسیر دسترسی به آزاد راه شیراز_اصفهان اشاره کرد و افزود: می بایست از تجارب سایر شهرها درس بگیریم؛ اقدامات سهل الوصول را در پیش بگیرید تا مسیر دسترسی به آزاد راه شیراز به اصفهان، خصوصا در محدوده گویم در کمترین زمان ممکن آزاد شود. استفاده از آزادراه در کاهش زمان رسیدن به مقصد، کاهش هزینه سوخت و تسهیل در رفت و آمد مردم موثر است! لذا نباید به گونه ای اقدام کرد تا دسترسی مردم به این راه، با مشکل مواجه باشد.

وی بر مطالبه به حق هنرمندان و مشاهیر استان در خصوص تسریع در معرفی قبرستان
مشاهیر تاکید کرد و ادامه داد: شهرداری شیراز مطالبات خود از سازمان های مختلف را به شکل تهاتر دریافت کند؛ این اقدام به نفع هر دو مجموعه نیز است. برنامه ریزی کنید و بر اساس اولویت بندی و مطالبات بیشتر، شروع کنید.

ایمانیه، مردمی سازی امور را یکی از شعارهای دولت عنوان کرد و افزود: برنامه هایی که در حوزه مردمی سازی امور دارید را اعلام کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه