English

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خبر داد؛

احداث بزرگترین چرخ و فلک کشور در اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به توسعه ابرسازه‌های تفریحی این کلان‌شهر، گفت: بزرگترین چرخ و فلک ایران و یکی از پنج چرخ و فلک بزرگ دنیا در اصفهان احداث می‌شود.

احداث بزرگترین چرخ و فلک کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سعید ساکت با اشاره به توسعه ابرسازه‌های تفریحی کلان‌شهر اصفهان اظهار کرد: انجام این مهم با رویکرد ارتقای گردشگری نصف‌جهان و جذب ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه در حوزه گردشگری و تفریح این کلان‌شهر در اولویت برنامه‌های شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان است.

وی افزود: در این راستا شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان درصدد احداث بزرگترین چرخ و فلک ایران و یکی از پنج چرخ و فلک بزرگ دنیا با عنوان چشم اصفهان به ارتفاع ۲۲۲ متر است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌های تفریحی و سیاحتی مناسب برای اصفهان به عنوان «شهر زندگی»، از جمله مهمترین رویکردهای مدیریت شهری این کلان‌شهر است و این شرکت در این راستا، برنامه‌های مهمی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه