English

تقدیر شهردار قم از خادمان زائران و مسافران نوروزی شهر قم

شهردار قم در پیامی از تلاش‌ها و خدمات‌رسانی تمامی دست‌اندرکاران و خادمان زائران شهر مقدس قم در نوروز 1402تقدیر کرد.

تقدیر شهردار قم از خادمان زائران و مسافران نوروزی شهر قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سقائیان‌نژاد شهردار قم با صدور پیامی با اشاره به میزبانی شایسته مجموعه شهر مقدس قم از زائران نوروز 1402 از تلاش دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و همچنین شهروندان قمی برای این میزبانی تقدیر کرد.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

به نام خدا

در تقارن سال نو و بهار طبیعت با ایام نورانی ماه مبارک رمضان، شاهد حضور خیل عظیم مشتاقان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت در شهر بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها بودیم و با الطاف الهی میزبانی شایسته‌ای از زائران و مسافران این دیار نورانی رقم خورد.

برنامه‌ریزی‌های گسترده در بخش‌های مختلف مجموعه مدیریت استان و دستگاه‌های گوناگون خدماتی، امدادی، انتظامی، فرهنگی، درمانی و ... از ماه‌ها قبل برای این میزبانی و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به زائران، مسافران و مجاوران شهر قم انجام‌شده بود و با پیش‌بینی‌های لازم و تلاش‌های صورت گرفته این مهم در حد قابل قبولی تحقق یافت.

تلاش‌گران خدوم مجموعه مدیریت شهری نیز همچون گذشته، پیشاپیش دیگر دستگاه‌ها و نهادها در این بزنگاه نیز خوش درخشیدند و شهری با طراوت، شاداب و ایمن را مهیای پذیرایی و مهمان‌نوازی کردند و خاطرات خوشی را برای میهمانان نوروزی رقم زدند.

به سهم خود از تلاش‌های تمامی فعالان و دست‌اندرکاران در مجموعه استان قم، گروه‌های فرهنگی و جهادی و به‌ویژه همکاران خودم در مجموعه شهرداری قم و ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر و همچنین اقشار مختلف شهروندان که توانستند این میزبانی شایسته را بدرقه راه مسافران نمایند، تقدیر می‌نمایم و امیدوارم این زحمات و خدمات که مصداق عینی خدمت به مردم است توشه‌ای برای آخرت آنان باشد.

سال پیش رو را که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان "مهار تورم و رشد تولید" نام‌گذاری شده است را نیز سالی سرشار از نعمات الهی و پربرکت برای هم‌میهنان و همشهریان عزیز از درگاه حضرت منان مسئلت دارم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

14 فروردین‌ماه 1402

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه