English

“روز قم” فرصتی برای عرض ارادت به اهل‌بیت(س) است

مدیرکل راه‌آهن استان قم با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم گفت: سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم فرصتی برای عرض ارادت به اهل‌بیت(س) و ولی‌نعمت شهر قم است.

“روز قم” فرصتی برای عرض ارادت به اهل‌بیت(س) است

به گزارش خبرگزاری موج قم، غلامحسین دباغ در حاشیه آیین بدرقه مسافران و زائران کریمه اهل‌بیت(ع) در ایستگاه مرکزی راه‌آهن شهر قم به مناسبت روز قم در گفت‌وگویی، با تبریک سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم اظهار داشت: امروز به‌صورت نمادین با حضور تعدادی از مسئولان شهرداری و خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) پذیرای زائران بودیم.

وی ادامه داد: در طول سال، تلاش ما بر این است تا رسالت خود را در حوزه حمل‌ونقل و خدمات‌دهی به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) به نحو احسن انجام دهیم.

مدیرکل راه‌آهن استان قم با بیان اینکه امروز نیز به‌صورت نمادین پذیرای مسافران بودیم و تعدادی از زائران حرم مطهر رضوی را به‌صورت نمادین بدرقه کردیم، ابراز کرد: ان‌شاءالله دعای خیر زوار شامل همه کارکنان راه‌آهن باشد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش کارکنان راه‌آهن استان قم، ارائه بهترین خدمات به زائران و مجاوران حرم مطهر آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) است.

دباغ با تقدیر از انجام این مراسم تصریح کرد: این اقدامات نمادین سبب قرابت بیشتر مردم و زائران با اهل‌بیت(س) می‌شود و سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم فرصتی برای عرض ارادت به ولی‌نعمت شهر قم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه