English

تقدیر شهرداری قم از شهروندان جهت مشارکت در پویش افطاری در طبیعت

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از شهروندان بابت مشارکت در پویش افطاری در طبیعت و حضور در ویژه‌برنامه‌های بوستان‌های شهر قم در روز طبیعت تقدیر کرد.

تقدیر شهرداری قم از شهروندان جهت مشارکت در پویش افطاری در طبیعت

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی کلانترزاده در گفتگویی با اشاره به استقبال کم‌نظیر شهروندان و خانواده‌ها از پویش افطاری در طبیعت و ویژه‌برنامه‌های شهرداری قم در روز طبیعت که در بوستان‌های سطح شهر برگزار شد، از مشارکت شهروندان در اجرای این پویش فرهنگی ترویجی تقدیر کرد.

وی همکاری شهروندان به‌منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه‌داران را حرکتی قابل‌احترام دانست و تصریح کرد: به همین منظور هماهنگی‌هایی در سطح مدیریت ارشد استان انجام و با مشارکت قرارگاه فرهنگی 19 دی و محوریت مجموعه شهرداری قم تدابیری اتخاذ و با همراهی شهروندان به انجام رسید.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین سطح اطلاع‌رسانی انجام‌شده برای این پویش فرهنگی را یادآور شد و افزود: با همکاری قابل‌تقدیر رسانه‌های فعال استان در ایام تعطیلات نوروزی، کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان، صداوسیمای مرکز قم و فعالان بستر فضای مجازی شاهد ابعاد مناسبی برای اطلاع شهروندان از برنامه‌های روز طبیعت در سطح شهر قم بودیم.

کلانترزاده همچنین نقش سایر نهادها و دستگاه‌های استان را در این رویداد فرهنگی و الگو در سطح کشور مهم ارزیابی کرد و گفت: با حضور مجموعه انتظامی استان، پلیس راهور، دستگاه‌های امدادی و ... در کنار خدمت‌رسانی شایسته کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری قم در ساعات اعلام‌شده برای استقبال و پذیرایی از شهروندان در بوستان‌های سطح شهر شاهد حضور گسترده شهروندان در بازه زمانی عصر و شبانگاهی روز طبیعت در بوستان‌ها بودیم.

وی حضور زائران و مسافران نوروزی شهر قم را از دیگر مواردی دانست که در روز طبیعت به آن پرداخته‌شده و ادامه داد: استراحتگاه‌های لازم برای استقبال و پذیرایی از مسافران و زائران در نظر گرفته‌شده بود و در سایر بوستان‌ها نیز به‌ندرت شاهد حضور این گروه از هم‌وطنان از استان‌های مختلف بودیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی را از دیگر اقدامات شاخص مدیریت شهری در روزهای 12 و 13 فروردین‌ماه اعلام کرد و گفت: با اهم‌افزایی ایجاد شده بین دستگاه‌های متولی امور فرهنگی در کنار تلاش‌ها و حضور ارزشمند و قابل تحسین امامان جماعت، کانون‌های فرهنگی، پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی در بوستان‌های سطح شهر برنامه‌های متنوعی برای شهروندان به اجرا رسید.

کلانترزاده در پایان اذعان داشت: علاوه بر غرفه‌های متعدد و برنامه‌های میدانی در بوستان‌های شاخص سطح شهر، در قالب پویش‌های فرهنگی ترویجی افطاری در طبیعت و ستاره‌های زمین خانواده‌ها به‌عنوان محور برنامه‌های فرهنگی تشویق به حضور و مشارکت در این پویش‌ها بودند و جوایز نفیسی به این منظور در نظر گرفته شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه