English

همزمان با ماه مبارک رمضان؛

هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت از ۱۶ فروردین در اصفهان آغاز می شود

هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت با موضوع و شعار ویژه "قرآن، خانواده، آرامش" در تاریخ 16 تا 20 فروردین ماه سال 1402 همزمان با ایام نورانی و پر برکت ماه مبارک رمضان در محل برگزاری نمایشگاه های اصفهان برگزار می شود.

هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت از 16 فروردین در اصفهان آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در کنار نمایشگاه عفاف و حجاب به مدت 5 روز در فضایی بیش از 15000 مترمربع با مشارکت 219 مجموعه فعال انتشارات قرآنی و مذهبی، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های جمعی و دیجیتال، استارت آپ‌ها و خدمات نرم‌افزارهای جدید قرآنی، شرکت‌های ارائه‌دهنده محصولات فرهنگی - هنری قرآنی و حجاب و عفاف (بانوان) و خدمات آموزشی کودکان و نوجوانان و خانواده‌های قرآنی برپا خواهد شد.

همچنین نمایشگاه امسال میزبان جمعی از سازمان‌ها و نهادهای دولتی و موسسات قرآنی و مراکز علمی و دانشگاهی مرتبط و مجموعه های طراحی معماری، اجرای دکوراسیون و احیای اماکن مذهبی و فرهنگی و تامین خواهد بود.

در راستای افزایش سطح کیفی و غنای محتوایی این رویداد در این دوره، از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی با مضامین قرآنی و جایگاه قرآن در ایجاد آرامش در کانون خانواده در قالب قصه‌گویی، جنگ‌های قرآنی، بازی‌های رایانه‌ای قرآنی، سفره‌خوانی و محافل قرآنی و سرود و تواشیح در دو سالن همایش در نظر گرفته شده در فضای برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است.

بخش‌هایی مانند آشنایی با نهج‌البلاغه و "نهج البلاغه و خانواده متعالی" و پرداختن به مفاهیم قرآنی به شکلی جذاب و در قالب های هنری و بازی از ویژگی های نمایشگاه هجدهم است.

به گزارش موج؛ نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان در تاریخ 16 تا 20 فروردین ‌ماه از ساعت 16 تا 22 در محل برگزاری نمایشگاه‌های اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت میزبان عموم مردم به ویژه علاقه‌مندان، فرهیختگان و مطالعه گران حوزه قرآن و عترت خواهد بود.

نمایشگاه قرآن

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه