English

همزمان با ماه مبارک رمضان؛

هجدهمین نمایشگاه قرآن، عترت، حجاب و عفاف اصفهان برگزار می شود

هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در تاریخ 16 تا 20 فروردین ماه سال 1402 همزمان با ایام ماه پرفیض رمضان در ساعت بازدید 16 تا 22 در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برپا می شود.

هجدهمین نمایشگاه قرآن، عترت، حجاب و عفاف اصفهان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در هجدهمین نمایشگاه قرآن، عترت، حجاب و عفاف اصفهان ، با هدف ترویج آگاهی معارف دینی و آموزه‌های قرآنی در میان اقشار مختلف شهروندان، از تمامی پتانسیل‌های فنی و اجرایی نمایشگاه اصفهان برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر و جذب مخاطبان گسترده‌تر این نمایشگاه استفاده خواهد شد.

در راستای برگزاری هرچه قویتر نمایشگاه قرآن و عترت سال آینده، کلیه دستگاهها از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، مجمع خیرین، استانداری و … اعلام همکاری و حمایت نموده اند.

لازم به ذکر است، امکان ثبت‌نام برای کلیه کانون‌های قرآنی، انتشارات کتاب‌های دینی و قرآنی، خبرگزاری‌ها، تولیدکنندگان و ارائه دهندگان محصولات فرهنگی و دینی از جمله نقاشی، خوشنویسی و حجاب و عفاف نیز در این رویداد فراهم شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایتwww.quranisf.irاقدام به ثبت‌نام کنند.

به گزارش موج؛ هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت از 16 تا 20 فروردین ماه سال 1402 همزمان با ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 16 تا 22 در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

نمایشگاه قران و عترت

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه