English

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان:

مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی «داستان آب» پایان اردیبهشت ماه است

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی «داستان آب» پایان اردیبهشت ماه است.

مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی «داستان آب» پایان اردیبهشت ماه است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد شفائی، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان و دبیر اجرایی جشنواره ملی «داستان آب» اعلام کرد: مهلت ارسال آثار به این دوره جشنواره تا پایان اردیبهشت ماه 1402 ادامه دارد.

وی با تأکید بر این که فراخوان و آئین‌نامه‌ چهارمین دوره جشنواره ملی داستان آب، آذرماه سال 1401 منتشر شد، ادامه داد: محورهای محتوایی این جشنواره آب و شامل داستان کوتاه، بزرگسالان برای بزرگسالان، داستان کوتاه کودک و نوجوان، بزرگسالان برای کودکان و نوجوانان، داستان کوتاه نویسندگان کودک و نوجوان و ناداستان، زندگی نگاره، خاطره، سفرنامه، جستار و.... است.

دبیر اجرایی جشنواره ملی داستان آب تأکید کرد: در کلیه‌ی آثار، آب، وضعیت منابع‌آب، نقش آب در زندگی و اقلیم مردمان، ادوار، وقایع و اماکن تاریخی، رویدادهای فرهنگی هنری، ورزشی، نمادهای شهری و اماکن منحصر به فرد و سبک زیستِ مرتبط با آب، وابستگی قومیت‌ها به یکدیگر با محوریت آب، عواقب تفرقه افکنی‌ قومی و منطقه‌ای، عواقب اضافه برداشت‌ها و تعرض به حقوق همگانی، باید نقشی محوری داشته باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به این که تألیف و ارسال آثار برای همۀ گروه‌های فارسی زبان دنیا آزاد است، افزود: هر شرکت‌کننده می‌تواند بدون محدودیت، هر تعداد داستان، روایت و جُستار که دربرگیرنده‌ی مضامین و اهداف محتوائی فراخوان باشد ارسال نماید.

شفائی تصریح کرد: تنها محدودیتِ این جشنواره ممنوعیتِ ارسال آثاری است که در کتابی چاپ شده باشند و یا به هر نحوی مشمولِ حقوق ناشر باشند.

وی خاطر نشان کرد: ارسال اثر در فرمت‌های doc.docx و pdf به همراه نشانی دقیق پستی و الکترونیک، شماره تلفن ثابت و همراه و شرح حال کوتاهی از نویسنده به درگاه‌های دریافتِ آثار ارسال با نشانی ایتا   @dastanab

،سروشhttps://splus.ir/dastanab، روبیکاhttps://rubika.ir/dastanabrobika، بله https://ble.ir/dastanab وتلگرام https://t.me/AB_Aاست.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: جوایز چهارمین دوره جشنواره داستان آب شامل «40 میلیون تومان جایزه نقدی» است.

دبیر اجرایی جشنواره ملی داستان آب افزود: آیین اختتامیه این دوره جشنواره تابستان 1402برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: این جشنواره ادبی به همت شرکت مدیریت منابع آب ایران، موسسه سینمائی بچه‌های نوین، نویسندگان و انجمن‌های داستانی اصفهان و با همکاری شرکت آب منطقه‌ای برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه