English

برای دوازدهمین سال متوالی؛

همایش طرح داناب در اصفهان برگزار شد

همایش طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) در استان اصفهان برای دوازدهمین سال متوالی با معرفی برگزیدگان طرح در اصفهان برگزار شد.

همایش طرح داناب در اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان اظهار کرد: در طرح داناب بالغ بر223 هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه اول را در سال جاری پوشش داده‌ایم.

محمد شفائی گفت: بیش از 9000 هزار اثر از سوی دانش آموزان به دبیرخانه ارسال شد که جمعیت حدود 4.2 درصد دانش‌آموزان استان را دربرمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: این تعداد اثر در 12 محور مورد داوری قرار گرفتند و فیلم، پادکست، نقاشی، داستان، شعر، تحقیق، پاورپوینت، وبلاگ و ... از جمله محورهای این جشنواره است.

شفائی افزود: طرح ملی دانش آموزی نجات آب که به اختصارداناب خوانده می شود برای مشارکت دانش آموزان در راستای گسترش فرهنگ صحیح حفاظت از آب است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان با تأکید بر این که برای دریافت آثار جدید سایت داناب از امروز شانزدهم اسفند بازگشایی می شود، گفت: کتابهای سه مقطع و شیوه نامه داناب در سایت شرکت با آدرس www.danab.esrw.ir قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: مهلت برای ارسال آثار تا آخر خردادماه 1402ادامه دارد.

مهنور گیتی‌فر، دبیراجرایی همایش داناب هم چنین  با اشاره به مراسم اختتامیه همایش داناب (طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب)، اظهار کرد: امروز پس از دوسال اختتامیه مجازی، دوازدهمین دوره جشنواره داناب به صورت حضوری برگزار شد.

وی افزود: اساس این طرح بیشتر برای دانش‌آموزان دشت‌های ممنوعه با کسری آبخوان است که جمعیت دشت‌های ممنوعه اصفهان با بیش از 103 هزار دانش‌آموز در کشور رتبه اول را دارد.

گیتی فر همچنین یادآور شد: آثار دانش‌آموزان در این همایش به‌صورت مجازی و از طریق سایت داناب دریافت می‌شود و برای حفظ محیط‌زیست هیچ اثر به‌صورت فیزیکی توسط دانش آموزان ارسال نمی‌شود.

دبیراجرایی همایش داناب خاطر نشان کرد: طرح ملی داناب طبق تفاهم‌نامه وزارت نیرو با وزارت آموزش‌وپرورش در استان‌ها با همکاری شرکت‌های آب منطقه‌ای با اداره کل آموزش‌وپرورش استان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه