English

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اعلام کرد؛

آمادگی برای پیک ورود مسافران عید فطر به اصفهان

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: پیک ورود مسافران به اصفهان را در عید فطر خواهیم داشت و حوزه فرهنگی در حال برنامه‌ریزی برای «روز اصفهان» است.

آمادگی برای پیک ورود مسافران عید فطر به اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی بقایی در چهارمین جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: فعالیت‌های مختلفی از جمله ارتقای زیرساخت‌های باغ فدک، اقدامات حوزه‌های مختلف همچون خدمات شهری، فرهنگی و ترافیکی انجام شده و نوروز با تنش بسیار کم در حال سپری شدن است.

او با بیان اینکه این ستاد دائمی است و فعالیت آن از خرداد ۱۴۰۱ برای نوروز امسال آغاز شده است، افزود: در جلسه شورای عالی برنامه‌ریزی مقرر شد ستاد ساختار کامل‌تری داشته باشد تا بتوانیم در طول سال از فضا و ظرفیت شهر استفاده کنیم.

بقایی با بیان اینکه سعی داریم در ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان به ساختار خوبی در شورای معاونان شهرداری برسیم، ادامه داد: هماهنگی و اتحاد در نوروز امسال وجود داشت؛ به‌عنوان مثال سازمان زیباسازی ماکت هفت عمارت تخریب شده اصفهان را در کنار پل خواجو نصب کرده است و حوزه فرهنگی برنامه فرهنگی نقاله‌خوانی برگزار کرد.

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با تاکید بر اهمیت خلاقیت و هم افزایی در اجرای برنامه ها اظهار کرد: امسال نشان دادیم که اگر به باغ فدک رسیدگی شود، از نظر رضایت گردشگران ارتقای آن نمایان خواهد شد، چراکه این کمپ با اولویت‌های زیرساختی ارتقا می‌یابد.

او با بیان اینکه کمپ فدک علاوه بر نوروز، در بهار و تابستان نیز می‌تواند پذیرای گردشگران باشد، گفت: این کمپ می‌تواند از مکان‌های بی‌نظیر کشور باشد چنانکه اصلاح چند مورد برای نوروز امسال تأثیر خوبی در ارائه کیفیت خدمات آن داشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه ستادهای هدایت مناطق دو، ۹، ۱۳ و ۱۵، از ساعت ۲۲:۰۰ امشب فعالیت زیادی نخواهد داشت، گفت: ستادهای هدایت مناطق شش و ۱۲ نیز از فردا شب تعطیل خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر تنها مجموعه باغ فدک میزبان مسافران نوروزی چادرخواب است و در زمان اضطرار ورزشگاه‌ها میزبان مسافران نوروزی خواهد بود، تاکید کرد: در ایام عید فطر، پیک ورود مسافران را به اصفهان خواهیم داشت و حوزه فرهنگی در حال برنامه‌ریزی برای «روز اصفهان» است، اما سایر بخش‌های ستاد آماده‌باش هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه