English

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد؛

۳ هزار و ۵۰۰ کودک نیازمند ایلامی در انتظار حمایت حامیان

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون 3 هزار و 500 کودک نیازمند در استان با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی در انتظار حمایت حامیان نیکوکار هستند.

3 هزار و 500 کودک نیازمند ایلامی در انتظار حمایت حامیان

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا طاهری  بیان کرد: علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم تهیه سبدهای معیشتی با مشارکت خیرین و نیز مراکز نیکوکاری از جمله دیگر برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است که در توزیع این سبدهای معیشتی مددجویان مناطق روستایی ،خانواده های با سرپرست زن ، دارای بیمار ، سالمندان و خانواده های پرجمعیت در اولویت خواهند بود.

طاهری حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین و نیازمند را از از طریق کمپین « من هم یک حامی ام» را از دیگر برنامه های کمیته امداد برشمرد و گفت: هم اکنون 3 هزار و 500 کودک نیازمند در استان با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی در انتظار حمایت حامیان نیکوکار هستند.

وی تصریح کرد: توزیع سبدهای غذایی و غذای گرم بین نیازمندان و حامی یابی برای ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند با همکاری مراکز نیکوکاری و جامعه خیرین از دیگر برنامه های امداد در این ماه بوده و ما از مردم نیکوکار استان که همواره یار و همراه این نهاد در کمک به نیازمندان بوده اند برای مشارکت در این امر خیر دعوت می کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به درگاههای پرداخت نذورات و کمکها برای مشارکت در برنامه های ماه مبارک رمضان گفت :علاوه بر جذب کمکهای مردمی در ادارات و پایگاههای اداری درگاههای مختلفی پیش بینی شده که به این شرح جهت مشارکت هم استانیهای عزیز اعلام می گردند:

۱- شماره گیری کد #۰۸۴*۱*۸۸۷۷*

۲- واریز به شماره کارت ۰۳۵۴-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷

۳- دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه