English

سردار جمال شاکرمی:

سپاه و کمیته امداد هرساله خدمات مشترکی به نیازمندان ارائه می‌دهند

نشست مشترک فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان و مدیرکل کمیته امداد استان با محوریت خدمت بیشتر به نیازمندان استان در رمضان امسال برگزار شد.

سپاه و کمیته امداد هرساله خدمات مشترکی به نیازمندان ارائه می‌دهند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار شاکرمی در این نشست اظهار داشت: در ادامه همکاری هایی که هرساله بین کمیته امداد و سپاه استان صورت می گیرد در رمضان امسال نیز خدمات مشترکی در زمینه ساخت مسکن، اطعام مددجویان و حامی یابی برای ایتام و کودکان نیازمند صورت می گیرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام افزود: با استفاده از امکاناتی که سپاه در زمینه تهیه و پخت غذا دارد در هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان، سپاه استان در زمینه تهیه غذای گرم و نیز تهیه سبدهای معیشتی برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان مشارکت خواهد کرد.

سردار شاکرمی با اشاره به در دست ساخت بودن 50 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان که با همکاری امداد و سپاه صورت می گیرد گفت: تلاش می شود با از میان بردن موانع ساخت این پروژه ها از جمله ضمانت های بانکی در ساخت این پروژه ها تسریع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: کمیته امداد و سپاه در زمینه خدمت به مددجویان و نیازمندان برنامه های مشترک قابل توجهی دارند که از جمله این خدمات ساخت مسکن، تامین جهیزیه ، توزیع سبدهای معیشتی ، سرپرستی از ایتام و مشارکت در رفع نیازهای آنان است.

رضا طاهری در پایان گفت: از آنجایی که هر ساله در ماه مبارک رمضان خدمات ویژه ای به نیازمندان استان ارائه می شود، امیدواریم امسال نیز با مشارکت دستگاههای دیگر بخشی از نیازهای این قشر برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه