English

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان خبرداد؛

رشد ۱۱ درصدی مسافران نوروزی در اصفهان

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از رشد ۱۱ درصدی مسافران نوروزی در اصفهان نسبت به مدت مشابه درسال گذشته خبرداد.

رشد ۱۱ درصدی مسافران نوروزی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا ایزدی با بیان اینکه امسال استقبال مسافران نوروزی از استان اصفهان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، افزایش یافته است، اظهار داشت: در فاصله زمانی 25 اسفند الی 6 فروردین ماه حدود 6 میلیون 400 هزار سفر در جغرافیای استان اصفهان اتفاق افتاده که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود 11 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر 600 هزار نفر از اماکن گردشگری دارای ورودی استان بازدید کرده‌اند، افزود: فروش بلیت اماکن تاریخی از جمله اماکن شاخصی مانند باغ فین کاشان، مجموعه میدان نقش‌جهان، مسجد امام، عالی قاپو و چهل‌ستون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اسکان مسافران نوروزی گفت: در حوزه اسکان با توجه به خدماتی که بخش خصوصی، آموزش و پرورش و شهرداری مهیا کرده‌اند، میزان اقامت شبانه مسافران نوروزی از 25 اسفند لغایت 6 فروردین ماه حدود 7 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است و امیدوار هستیم که این روند صعودی تا پایان تعطیلات ادامه داشته باشد و بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای گردشگران نوروزی باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه