English

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خبرداد؛

اسکان بیش از ۶۱۱ هزار مسافر در اصفهان

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت:تا شامگاه چهارم فروردین امسال بیش از ۶۱۱ هزار مسافر در اصفهان اسکان داده شده‌اند.

اسکان بیش از ۶۱۱ هزار مسافر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» بیان کرد: از ابتدای فعالیت این ستاد یعنی بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تا شامگاه چهارم فروردین امسال بیش از ۶۱۱ هزار مسافر در اصفهان اسکان داده شده‌اند که مراکز اسکان آموزش‌وپرورش هر شب بیشترین مسافر را در خود جای می‌دهد.

وی گفت: مهم‌ترین خدمتی که در کنار سایر خدمات به گردشگران نصف‌جهان ارائه می‌شود، اسکان است که در کمتر شهری از کشور این‌گونه هماهنگی و هم‌گرایی بین ارگان‌های مختلف وجود دارد و این موضوع به‌نحواحسن در حال انجام است.

این مقام مسئول افزود: حدود ۶۰۰ نیروی سازمان آتش‌نشانی در سطح شهر به‌ویژه مجموعه باغ فدک مستقر هستند و به‌صورت هوشمند و با برنامه‌ریزی، اکیپ‌های گشتی به‌صورت شبانه‌روزی در حال گشت‌زنی هستند تا ایمنی این محیط و مسافران حفظ شود.

معرک نژاد با بیان اینکه اصفهان ظرفیت اسکان برای ۱۲۸ هزار مسافر را دارد، افزود: به ترتیب هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، مراکز زیرمجموعه آموزش و پرورش، منازل استیجاری و در نهایت کمپ گردشگری باغ فدک، برای اسکان مسافران اولویت‌بندی شده که در مواقع اضطرار، برودت هوا و بارش باران، ورزشگاه‌هایی برای اسکان مسافران تدارک دیده شده است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اضافه کرد: روز گذشته مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی از ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان بازدید کرد و گزارش کمیته‌های مختلف در شهر و استان ارائه شد که به گفته این مسئول، خدمات این ستاد در سطح مطلوب و کامل است.

وی تاکید کرد: حوزه‌های فرهنگی، تفریحی و گردشگری شهر نیز بسیار پرکار هستند و مراکزی همچون ناژوان، صفه و شهر رویاها از جمله اماکنی است که به‌صورت ویژه در حال خدمت‌رسانی است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: یکی از مکان‌هایی که به تفریح و سرگرمی اختصاص یافته، باغ غدیر است که برنامه‌های ویژه‌ای با عنوان «هم‌بازی» تا دهم فروردین در آن اجرا می‌شود و سعی شده است به‌صورت خلاقانه روی حوزه تفریح و سرگرمی کار شود تا تجربه شیرینی را برای مسافران و شهروندان رقم بزنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه