English

جانشین رئیس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خبرداد؛

پذیرایی از ۱۲۸ هزار مسافر در هر شب در ایام نوروز

جانشین رئیس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان بیان داشت: شهر تاریخی اصفهان آماده خدمات رسانی به ۱۲۸ هزار مسافر نوروزی در هر شب است.

پذیرایی از ۱۲۸ هزار مسافر در هر شب در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی بقایی با اشاره به اینکه اصفهان در ایام نوروز پذیرای ۱۲۸ هزار گردشگر در هر شب است، گفت: در این راستا ۷ هزار نفر در هتل‌ها، هزار و ۵٠٠ نفر در مهمان‌پذیرها، ۳۷هزار نفر در مدارس، ۵۰۰ نفر در خوابگاه‌ها و ۳۰هزار نفر در منازل استیجاری در ایام نوروز مستقر می‌شوند.

وی افزود: همچنین کمپ روباز فدک نیز با ظرفیت ۱۲ هزار نفر در هر شب و با هزینه ۷۰ هزار تومان برای هر خودرو آماده پذیرایی از گردشگران است.

استقرار ۴۰ هزار نفر در سالن‌های ورزشی اصفهان

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان هم گفت: اپلیکیشن «اصفهان من» برای نوروز ۱۴۰۲ در ۱۶ محور حمل‌ونقل، پارکینگ‌ها، موارد خدماتی و اسکان به‌صورت هوشمند طراحی شده و امسال پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به افزایش تعداد خدمات و ظرفیت‌ها تعداد استفاده‌کنندگان از این اپلیکیشن افزایش یابد.

سید علی معرک نژاد با بیان اینکه امسال بیش از ۹۵۹ سازه بتنی و تبلیغاتی به عنوان زیرساخت اطلاع‌رسانی ایجاد شده افزود: نصب بیش از دو هزار پرچم در اصفهان متناسب با ماه مبارک رمضان و کاشت ۳۴۸ هزار و ۵۰۰ گل بوته شب‌بو در سطح شهر، اصفهان را بهاری‌تر می‌کند.

وی گفت: برنامه سال تحویل از گلستان شهدا و حاشیه پل خواجو از شبکه اصفهان پخش می‌شود که در این برنامه چهره‌ها و شخصیت‌های شاخص کشوری حضور دارند، همچنین آیین رصد هلال ماه رمضان نیز سوم فروردین‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه