English

مدیرکل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی:

افزایش ۲۰۰ درصدی استفاده از مسافرت‌های نوروزی دریایی در مازندران

مدیرکل امور دریانوردان، سازمان‌های تخصصی و بین‌المللی و نماینده ویژه سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: در سال جاری تاکنون شاهد افزایش حدود 200 درصدی استفاده از مسافرت‌های نوروزی دریایی در مازندران بودیم.

افزایش 200 درصدی استفاده از مسافرت‌های نوروزی دریایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی اکبر مرزبان در حاشیه بازدید و نظارت بر اجرای طرح‌های ‌سفرهای نوروزی دریایی مازندران با ابراز خرسندی از نظم و انسجام حاکم بر این مناطق و قدردانی از تلاش‌های بسیار ارزشمند اداره کل بنادر و دریانوردی استانان مازندران اظهار داشت: گشت‌های دریایی به منظور افزایش ضریب امنیت و آرامش مسافران و گردشگران در سواحل مازندران فعال هستند.

وی ادامه داد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در هویت‌سازی و هویت‌بخشی به قایق‌ها و جت اسکی‌ها در سطح کشور پیشرو هست و تمامی این قایق‌ها و جت‌اسکی‌ها در طول حدود 300 کیلومتر از سواحل مازندران دارای شناسنامه هستند.

مدیرکل امور دریانوردان، سازمان‌های تخصصی و بین‌المللی و نماینده ویژه سازمان بنادر و دریانوردی کشور با بیان اینکه قایقرانان نیز دارای گواهینامه از اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران هستند، افزود: مسافرانی هم که از سفرهای دریایی استفاده می‌کنند مجهز به جلیقه‌های نجات هستند و خوشبختانه تا به امروز که در نیمه تعطیلات نوروزی قرار داریم هیچ‌ حادثه‌ای را شاهد نبودیم و امیدوار هستیم تا پایان امسال همین وضعیت ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون شاهد حدود  200 درصد افزایش استفاده از مسافرت‌های نوروزی دریایی در مازندران بودیم، تصریح کرد: سواحل مازندران دارای 90 ایستگاه تفریحات دریایی همراه با 44 همیار ناجی هستند که توسط اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران  به تجهیزات و امکانات نجات تجهیز شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه